ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідачі:
Ясинецький О.А. |
|
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXIV |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 23-33 |
Дата реєстрації: | 14.06.2018 |
Проголосовано: | 30.08.2018 10:54:19 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
33
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
2
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 23-33
РІШЕННЯ
двадцять четверта сесія VІІ скликання
двадцять четверта сесія VІІ скликання
від 30.08.2018 р. №________
Про затвердження Положення «Про діяльність
аукціонної комісії для приватизації об’єктів
комунальної власності територіальної громади
міста Коростеня»
Відповідно до ч.4. ст.15 Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна» № 2269-VIII від 18.01.18 р., керуючись ст.25, п.30 ч.1 ст.26 ч.5 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення «Про діяльність аукціонної комісії для приватизації об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Коростеня» (додається).
Міський голова В. Москаленко
Секретар міської ради В. Вигівський
Заступник міського голови О. Ясинецький
Начальник управління економіки О. Жилін
Заступник начальника управління економіки В. Рибкін
Начальник юридичного відділу Т. Камінська
Начальник відділу організаційного О. Заєць
забезпечення діяльності міської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення 24 сесії Коростенської міської ради
VII скликання від 30.08.18р. №______
Рішення 24 сесії Коростенської міської ради
VII скликання від 30.08.18р. №______
ПОЛОЖЕННЯ
«Про діяльність аукціонної комісії для приватизації об’єктів
комунальної власності територіальної громади
міста Коростеня»
I. Загальні положення
«Про діяльність аукціонної комісії для приватизації об’єктів
комунальної власності територіальної громади
міста Коростеня»
I. Загальні положення
1. Це Положення, розроблене відповідно до частини четвертої статті 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» № 2269-VIII від 18.01.18 р.(далі - Закону),наказу ФДМУ № 486 від 06.04.18р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України № 530/31982 від 27.04.18 р.
Положення визначає порядок утворення аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Коростеня (далі - Комісія), її повноваження, права та порядок роботи.
2. Метою цього Положення є забезпечення конкурентності, справедливості, неупередженості, послідовності та високого професійного рівня в підготовці і проведенні аукціонів з продажу об’єктів приватизації.
II. Склад, порядок утворення Комісії та її повноваження
1. Для приватизації об’єктів комунальної власності, що затверджені рішенням сесії Коростенської міської ради на поточний рік, розпрядженням міського голови приймається рішення про приватизацію об’єкта та утворюється Комісія на період проведення процедури його приватизації, діяльність якої регулюється цим Положенням. Комісія є тимчасово діючим колегіальним органом.
2. Основними принципами діяльності Комісії є:
-додержання законодавства;
-колегіальність прийнятих рішень;
-рівність усіх учасників аукціону;
-професіоналізм, неупередженість та незалежність членів Комісії
(недопущення втручання в діяльність Комісії сторонніх осіб, а також
учасників аукціону).
3.Управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі-Орган приватизації) забезпечує Комісію необхідними документами для проведення відповідного аукціону.
4. До складу Комісії входять працівники виконавчого комітету Коростенської міської ради, керівник комунального підприємства або бюджетної установи, на балансі якого знаходиться об’єкт приватизації та за згодою голова або представник постійної комісії Коростенської міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності.
5. До складу Комісії входять не менш як п’ять осіб.
6. Голова Комісії призначається із заступників міського голови, заступник голови Комісії та відповідальний секретар призначаються із працівників Органу приватизації.
III. Повноваження Комісії
1. З метою затвердження рішенням сесії Коростенської міської ради:
- розробка умов продажу об’єкта комунальної власності (до умов продажу
можуть включатися зобов’язання покупця щодо збереження основних
видів діяльності, установлення строку збереження профілю діяльності або
можливість перепрофілювання, можливість внесення інвестицій, вимог та
додаткових обмежень природоохоронного законодавства щодо
користування об'єктом. Для об’єктів незавершеного будівництва-
установлення строку його завершення або установлення строку його
розбирання та збереження первісного призначення);
- визначення дати та часу проведення аукціону;
- формування стартової ціни продажу об’єкта комунальної власності
відповідно до статті 22 Закону;
- визначення кроку аукціону;
- визначення стартової ціни на повторному аукціоні із зниженням на 50
відсотків стартової ціни у разі, якщо об’єкт, який пропонувався перший
раз для продажу на аукціоні, не продано;
-кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової
ціни та подальшого подання цінових пропозицій, визначеної згідно з
правилами, встановленими статтею 22 Закону, на 50 відсотків, у разі,
якщо об’єкт, який пропонувався другий раз для продажу на аукціоні, не
продано.
2. Визначення за результатами аукціону переможця;
3. Розробка інформаційного повідомлення про проведення аукціону;
4. Складання протоколів засідань Комісії.
IV. Порядок роботи Комісії
1. Комісія розпочинає роботу з дати підписання розпорядження міського голови про її створення.
2. Очолює Комісію та організовує її роботу голова Комісії.
3. Голова Комісії в межах покладених повноважень:
-скликає засідання Комісії;
-головує на засіданнях Комісії;
-дає доручення членам Комісії;
4. Голова комісії повідомляє всіх членів комісії про заплановані засідання за три дні до дати їх проведення.
5.Відповідальний секретар забезпечує виконання доручень голови Комісії, готує матеріали для розгляду Комісією, веде протоколи засідань Комісії.
6.Члени Комісії беруть участь у діяльності Комісії, виконують доручення голови Комісії.
7. Засідання Комісії є правоможним за умови участі в ньому не менш як двох третин складу її членів.
8. Члени Комісії мають рівне право голосу при прийнятті рішень.
9. Рішення Комісії про визначення переможця аукціону приймається не менш як двома третинами складу членів Комісії. З решти питань рішення приймаються простою більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні. У разі рівної кількості голосів голос голови є вирішальним.
10.Усі рішення Комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування (тільки "за" або "проти"), результати якого заносяться до відповідного протоколу.
11.За результатами засідання Комісії складаються протоколи, які підписуються всіма членами комісії, присутніми на засіданні. Результати аукціону затверджуються рішенням сесії міської ради.
У разі якщо засідання Комісії не відбулося через відсутність кворуму, засідання аукціонної Комісії переноситься на інший день.
Секретар міської ради В. Вигівський
Положення визначає порядок утворення аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Коростеня (далі - Комісія), її повноваження, права та порядок роботи.
2. Метою цього Положення є забезпечення конкурентності, справедливості, неупередженості, послідовності та високого професійного рівня в підготовці і проведенні аукціонів з продажу об’єктів приватизації.
II. Склад, порядок утворення Комісії та її повноваження
1. Для приватизації об’єктів комунальної власності, що затверджені рішенням сесії Коростенської міської ради на поточний рік, розпрядженням міського голови приймається рішення про приватизацію об’єкта та утворюється Комісія на період проведення процедури його приватизації, діяльність якої регулюється цим Положенням. Комісія є тимчасово діючим колегіальним органом.
2. Основними принципами діяльності Комісії є:
-додержання законодавства;
-колегіальність прийнятих рішень;
-рівність усіх учасників аукціону;
-професіоналізм, неупередженість та незалежність членів Комісії
(недопущення втручання в діяльність Комісії сторонніх осіб, а також
учасників аукціону).
3.Управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі-Орган приватизації) забезпечує Комісію необхідними документами для проведення відповідного аукціону.
4. До складу Комісії входять працівники виконавчого комітету Коростенської міської ради, керівник комунального підприємства або бюджетної установи, на балансі якого знаходиться об’єкт приватизації та за згодою голова або представник постійної комісії Коростенської міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності.
5. До складу Комісії входять не менш як п’ять осіб.
6. Голова Комісії призначається із заступників міського голови, заступник голови Комісії та відповідальний секретар призначаються із працівників Органу приватизації.
III. Повноваження Комісії
1. З метою затвердження рішенням сесії Коростенської міської ради:
- розробка умов продажу об’єкта комунальної власності (до умов продажу
можуть включатися зобов’язання покупця щодо збереження основних
видів діяльності, установлення строку збереження профілю діяльності або
можливість перепрофілювання, можливість внесення інвестицій, вимог та
додаткових обмежень природоохоронного законодавства щодо
користування об'єктом. Для об’єктів незавершеного будівництва-
установлення строку його завершення або установлення строку його
розбирання та збереження первісного призначення);
- визначення дати та часу проведення аукціону;
- формування стартової ціни продажу об’єкта комунальної власності
відповідно до статті 22 Закону;
- визначення кроку аукціону;
- визначення стартової ціни на повторному аукціоні із зниженням на 50
відсотків стартової ціни у разі, якщо об’єкт, який пропонувався перший
раз для продажу на аукціоні, не продано;
-кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової
ціни та подальшого подання цінових пропозицій, визначеної згідно з
правилами, встановленими статтею 22 Закону, на 50 відсотків, у разі,
якщо об’єкт, який пропонувався другий раз для продажу на аукціоні, не
продано.
2. Визначення за результатами аукціону переможця;
3. Розробка інформаційного повідомлення про проведення аукціону;
4. Складання протоколів засідань Комісії.
IV. Порядок роботи Комісії
1. Комісія розпочинає роботу з дати підписання розпорядження міського голови про її створення.
2. Очолює Комісію та організовує її роботу голова Комісії.
3. Голова Комісії в межах покладених повноважень:
-скликає засідання Комісії;
-головує на засіданнях Комісії;
-дає доручення членам Комісії;
4. Голова комісії повідомляє всіх членів комісії про заплановані засідання за три дні до дати їх проведення.
5.Відповідальний секретар забезпечує виконання доручень голови Комісії, готує матеріали для розгляду Комісією, веде протоколи засідань Комісії.
6.Члени Комісії беруть участь у діяльності Комісії, виконують доручення голови Комісії.
7. Засідання Комісії є правоможним за умови участі в ньому не менш як двох третин складу її членів.
8. Члени Комісії мають рівне право голосу при прийнятті рішень.
9. Рішення Комісії про визначення переможця аукціону приймається не менш як двома третинами складу членів Комісії. З решти питань рішення приймаються простою більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні. У разі рівної кількості голосів голос голови є вирішальним.
10.Усі рішення Комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування (тільки "за" або "проти"), результати якого заносяться до відповідного протоколу.
11.За результатами засідання Комісії складаються протоколи, які підписуються всіма членами комісії, присутніми на засіданні. Результати аукціону затверджуються рішенням сесії міської ради.
У разі якщо засідання Комісії не відбулося через відсутність кворуму, засідання аукціонної Комісії переноситься на інший день.
Секретар міської ради В. Вигівський
ДОДАТКИ
1 | Пропозиції депутата Любочко С.М. (Аукціонна комісія).pdf | Переглянути |
---|---|---|
2 | Пояснювальна записка.pdf | Переглянути |