ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідачі:
Ясинецький О.А. - заступник міського голови |
|
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXXV |
Скликання: | VIII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 29-35 |
Дата реєстрації: | 14.08.2024 |
Проголосовано: | 29.08.2024 10:59:27 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
23
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
1
- Відсутні
15
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 29-35
РІШЕННЯ
тридцять п’ята сесія VІІІ скликання
тридцять п’ята сесія VІІІ скликання
від 29.08.2024р. №______
|
Розглянувши лист фізичної особи-підприємця Семенія Д.А. від 19.06.2024р. №р/С-644 про внесення змін до договору купівлі-продажу від 10.07.2023 р. № 2378 нежитлового приміщення загальною площею 113,9 кв.м за адресою: вул. Грушевського, 74, приміщення 1, м. Коростень, Житомирська область та витяг з протоколу від 30.03.2024р. №1 загальних зборів об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Грушевського,74», відповідно до Наказу Фонду державного майна України від 18.10.2018р. №1328 «Про затвердження Порядку внесення змін до договорів купівлі-продажу державного (комунального) майна», враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності, керуючись п.30 ч.1 ст.26, ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА :
1. Внести зміни до договору купівлі-продажу від 10.07.2023р. №2378 нежитлового приміщення загальною площею 113,9 кв.м за адресою: вул. Грушевського, 74, приміщення 1, м. Коростень, Житомирська область та пункт 5.3.1. розділу 5 «Обов’язки Покупця» викласти в новій редакції: «Використовувати об’єкт приватизації для ведення комерційної діяльності з дотримуванням державних будівельних норм та вимог визначених для нежитлових приміщень, які розташовані у багатоквартирних будинках.»
2. Зареєструвати договір про внесення змін до договору купівлі - продажу від 10.07.2023р. №2378 нежитлового приміщення загальною площею 113,9 кв.м за адресою: вул. Грушевського, 74, приміщення 1, м. Коростень, Житомирська область у відповідності до вимог чинного законодавства України.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності, заступника міського голови О.А. Ясинецького.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради | О. Олексійчук | |
Заступник міського голови | О. Ясинецький | |
Начальник управління земельних відносин та комунальної власності | І. Каменчук | |
Начальник відділу комунальної власності Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради Начальник юридичного відділу | С. Солод О. Заєць Т. Камінська |
ДОДАТКИ
1 | Додаток.pdf | Переглянути |
---|---|---|
2 | Пояснювальна записка та довідка.pdf | Переглянути |