ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Каменчук І.О. -начальник управління земельних відносин та комунальної власності

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

09.12.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 25-40
Про внесення змін до Положення затвердженого рішенням дев’ятнадцятої сесії Коростенської міської ради VІІІ скликання від 22.12.2022р. №1094

РІШЕННЯ
сорокова сесія VІІІ скликання
 

від 24.12.2024 р. №_____
 
Про внесення змін до Положення затвердженого рішенням
дев’ятнадцятої сесії Коростенської міської ради VІІІ скликання
від 22.12.2022р. №1094



З метою спрощення процедури при подачі документів зацікавленим громадянам в постановці на облік для отримання земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), розглянувши подання начальника управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради №20.0.1.-6/1038 від 27.11.2024 р., керуючись ст. 12 Земельного кодексу України, статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійної комісії з питань земельних ресурсів, будівництва та архітектури, міська рада
 
ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до Положення про відведення земельних ділянок для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на території Коростенської міської територіальної громади учасникам бойових дій, сім'ям загиблих (померлих) військовослужбовців, яке затверджене рішенням дев’ятнадцятої сесії Коростенської міської ради від 22.12.2022 року № 1094, а саме в пункт 2.1. розділу 2 «Порядок подачі та розгляд заяв громадян щодо отримання земельних ділянок» викласти в наступній редакції:
«2.1. Громадяни, на яких поширюється дія цього Положення та, які зацікавлені в постановці на облік для отримання земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), звертаються до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради з заявою (додаток 1 до Положення) для отримання адміністративної послуги з наданням наступних документів:
- Заява на ім’я міського голови про взяття на облік для отримання земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд;
-  Копія документа, що посвідчує особу із зазначенням місця реєстрації;
- Копія витягу про місце реєстрації на території Коростенської міської територіальної громади;
- Довідка з Державного земельного кадастру про відсутність або наявність відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка);
- Належним чином завірена (Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради, адміністратор Відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради) копія документа, яка підтверджує статус учасника бойових дій, безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України;
- Належним чином завірена (Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради, адміністратор Відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради) копія документа, яка підтверджує статус члена сім’ї загиблого (померлого) військовослужбовця (у разі наявності);
- Належним чином завірена (Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради, адміністратор Відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради) копія документа, яка підтверджує інвалідність пов’язану з участю в бойових діях (у разі наявності);
- Належним чином завірена (Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради, адміністратор Відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради) копія документа, яка підтверджує статус багатодітної сім’ї (у разі наявності);
Протягом 10 робочих днів заявникові надається письмова відповідь про взяття на облік. У випадку відмови у постановці на облік, направляється відповідь про відмову з зазначенням причин відмови».
 
Міський голова                                                      Володимир МОСКАЛЕНКО
 
 
Секретар міської ради                                                                                  О. Олексійчук
 
Заступник міського голови                                                                          В. Корнійчук
Начальник Управління земельних відносин
та комунальної власності                                                                             І. Каменчук
Заступник начальника управління земельних відносин
та комунальної власності - начальник
відділу земельних відносин                                                                         О. Мельниченко
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                                                         О. Заєць
Начальник юридичного відділу                                                                  Т. Камінська
 

ДОДАТКИ

1 Пояснювальна.pdf Переглянути