ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Синицький О.П. - заступник міського голови |
|
Підготував: | Служба персоналу |
---|---|
Статус: | Прийнятий в цілому |
Дата: | 05.12.2023 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 07-30
Про внесення змін до структури виконавчих органів Коростенської міської ради
тридцята сесія VІІІ скликання
від 21.12.2023 р. № ______
Про внесення змін до структури виконавчих органів Коростенської міської ради
Відповідно до подання начальника управління житлово-комунального господарства Мартинюка В.М., начальника управління праці та соціального захисту населення Єсіна І.В., начальника відділу з питань цивільного захисту Бошакова О.Г., начальника режимно-секретної та кадрової служби Іванової Р.А., враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності, керуючись п.5 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
Внести зміни до структури виконавчих органів Коростенської міської ради з 01 січня 2024 року, а саме:
-
Перейменувати:
1.1Режимно-секретну та кадрову службу виконавчого комітету Коростенської міської ради на службу персоналу виконавчого комітету Коростенської міської ради.
2.1Відділ житлово-комунальних послуг та благоустрою управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради на відділ житлово-комунальних послуг, благоустрою та енергоменеджменту управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради.
-
Замінити найменування посад «Водій легкового автомобіля» на «Водій автотранспортних засобів».
-
Вивести зі структури:
3.1. Управління житлово-комунального господарства 31 грудня 2023 року:
Відділ капітального будівництва - 3 (три) штатних одиниці.
3.2. Управління праці та соціального захисту населення 29 лютого 2024 року: Відділ прийому звернень громадян на призначення державних соціальних допомог та по роботі з внутрішньо переміщеними особами – 7 (сім) штатних одиниць.
Відділ призначення державних соціальних допомог – 6 (шість) штатних одиниць.
Відділ з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, учасників АТО, ветеранів війни та праці – 3 (три) штатні одиниці.
З відділу контролю за призначенням усіх видів державних соціальних допомог – посаду головного спеціаліста – 1 (одну) штатну одиницю.
З відділу бухгалтерського обліку - посаду головного спеціаліста - бухгалтера – 1 (одну) штатну одиницю.
-
Ввести до структури:
4.1. Управління житлово-комунального господарства з 01 січня 2024 року відділ контролю за утриманням та будівництвом об’єктів житлово-комунального господарства – 2 (дві) штатні одиниці, а саме посади:
-
начальник відділу – 1 (одна) штатна одиниця;
-
головний спеціаліст – 1 (одна) штатна одиниця.
4.2. Відділу з питань цивільного захисту з 01 січня 2024 року 1 (одну) штатну одиниця, а саме:
-
головний спеціаліст – 1 (одна) штатна одиниця.
4.3. Управління праці та соціального захисту населення з 01 березня 2024 року:
Відділ обслуговування громадян з питань прийому звернень, призначення і перерахунків державних соціальних допомог та по роботі з внутрішньо переміщеними особами – 10 (десять) штатних одиниць, а саме посади:
-
начальник відділу – 1 (одна) штатна одиниця;
-
головний спеціаліст – 9 (одна) штатних одиниць.
Відділ з питань ветеранської політики 6 (шість) штатних одиниць, а саме посади:
-
начальник відділу – 1 (одна) штатна одиниця;
-
головний спеціаліст – 5 (п’ять) штатних одиниць.
Відділ соціального обслуговування осіб з інвалідністю і інших категорій населення та з питань надання соціальних послуг - 2 (дві) штатні одиниці, а саме посади:
-
начальник відділу – 1 (одна) штатна одиниця;
-
головний спеціаліст – 1 (одна) штатна одиниця.
5.Структура та штатна чисельність виконавчих органів Коростенської міської ради (додається).
6.Рішення міської ради від 06.04.2023 р. №1181 вважати таким, що втратило чинність.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради О. Олексійчук
Перший заступник міського голови В. Вигівський
Начальник фінансового управління Л. Бардовська
Заступник міського голови О. Синицький
Начальник юридичного відділу Т. Камінська
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради О. Заєць
Начальник режимно-секретної
та кадрової служби Р. Іванова
ДОДАТКИ
1 | Пояснювальна записка, порівняльна.pdf | Переглянути |
---|---|---|
2 | додаток.pdf | Переглянути |