ОПИС ДОКУМЕНТУ
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Сесія: | XXIV |
Скликання: | VIII |
Проголосовано: | За основу і в цілому |
Рішення: | Прийнято |
Дата прийняття: | 06.07.2023 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
27
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
11
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 1321
Про надання дозволу відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради на списання нежитлового господарського приміщення Коростенського міського ліцею № 8 Житомирської області
двадцять четверта сесія VІІІ скликання
від 06.07.2023 р. №1321
Про надання дозволу відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради на списання нежитлового господарського приміщення Коростенського міського ліцею № 8 Житомирської області
Розглянувши матеріали, подані відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради за вх. №1047/02-13 від 29.06.2023р., висновок комісії з питань бюджету, економіки та комунальної власності щодо доцільності надання міською радою дозволу на списання комунального майна від 03.07.2023р. , відповідно до Положення про порядок списання , безоплатної передачі майна, яке належить до комунальної власності Коростенської міської територіальної громади, враховуючи рекомендації комісії з питань бюджету, економіки та комунальної власності, керуючись п.5 ст. 60, п.30 ч.1 ст.26, ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Коростенська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати дозвіл відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (код ЄДРПОУ 02143212) на списання нежитлового господарського приміщення Коростенського міського ліцею № 8 Житомирської області за адресою: вул. Залізнична, 21, м.Коростень 1962року побудови, інвентарний номер 101310009, загальною площею 54,1 кв.м, первісною балансовою вартістю 3396,00грн., залишковою вартістю 0,00грн.
2. Бухгалтерії відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради списати основний засіб, зазначений в п.1, що непридатний для подальшого використання, згідно з діючими правилами і наказами та внести відповідні зміни в бухгалтерському обліку.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови О. Синицького.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради |
О. Олексійчук |
|
Заступник міського голови |
О. Ясинецький |
|
Начальник управління земельних відносин та комунальної власності |
|
|
Начальник відділу комунальної власності |
С.Солод |
|
Начальник юридичного відділу |
Т. Камінська |
|
Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради |
|