ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Ясинецький О.А. - заступник міського голови

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

29.06.2023

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 71-24
Про надання дозволу відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради на списання нежитлового господарського приміщення Коростенського міського ліцею № 8 Житомирської області

РІШЕННЯ
двадцять четверта  сесія VІІІ скликання
 

від 06.07.2023 р. №______
                                                                  
Про надання  дозволу  відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської   ради   на   списання   нежитлового   господарського  приміщення Коростенського міського ліцею № 8 Житомирської області
 
 
          Розглянувши матеріали, подані відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради  за  вх. №1047/02-13 від 29.06.2023р., висновок комісії з питань бюджету, економіки та комунальної власності щодо доцільності надання міською радою дозволу на списання комунального майна від 03.07.2023р. , відповідно до Положення  про порядок списання , безоплатної передачі майна, яке належить до комунальної власності Коростенської міської територіальної громади, враховуючи рекомендації комісії з питань бюджету, економіки та комунальної власності, керуючись  п.5 ст. 60, п.30 ч.1 ст.26, ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Коростенська міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
          1. Надати   дозвіл   відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради  (код ЄДРПОУ 02143212) на списання нежитлового господарського приміщення Коростенського міського ліцею № 8 Житомирської області за адресою: вул. Залізнична, 21, м.Коростень 1962року побудови, інвентарний номер 101310009, загальною площею 54,1 кв.м, первісною балансовою вартістю 3396,00грн., залишковою вартістю  0,00грн.
 
          2. Бухгалтерії  відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради  списати основний засіб, зазначений в п.1, що непридатний для подальшого використання, згідно з діючими правилами і наказами та внести відповідні зміни в бухгалтерському обліку.
 
          3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника  міського  голови  О. Синицького.
 
 
Міський голова                                                   Володимир  МОСКАЛЕНКО
 
 
 

Секретар міської ради
 
Перший заступник міського голови

 

О. Олексійчук
 

Заступник міського голови

 

О. Ясинецький
 

Начальник управління земельних відносин та комунальної власності
 

 

 
І.Каменчук
 

Начальник відділу комунальної власності

 

С.Солод
 

Начальник юридичного відділу

 

Т. Камінська
 

Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради

 

 
О. Заєць

ДОДАТКИ

1 Пояснювальна записка.pdf Переглянути