ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

VIII

Скликання:

VIII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

19.08.2021

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    11

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 415
Про надання дозволу на списання робочого проекту та витрат капітальних інвестицій в основні засоби по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішньобудинкових мереж будівель виконавчого комітету Коростенської міської ради по вул. Грушевського, 22 в м. Коростень, Житомирської області шляхом встановлення світлодіодних приладів освітлення» з балансу виконавчого комітету Коростенської міської ради

РІШЕННЯ
восьма сесія VІІІ скликання
 

від 19.08.2021 р. №415
 
Про надання дозволу на списання робочого проекту та витрат капітальних інвестицій в основні засоби по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішньобудинкових мереж будівель виконавчого комітету Коростенської міської ради по вул. Грушевського, 22 в м. Коростень, Житомирської області шляхом встановлення світлодіодних приладів освітлення» з балансу виконавчого комітету Коростенської міської ради
 
                    
З метою зменшення обсягів витрат капітальних інвестицій в основні засоби, які знаходяться на балансі виконавчого комітету Коростенської міської ради, враховуючи рекомендації та висновок постійної комісії міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності , керуючись  ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
         
ВИРІШИЛА:
 
          1. Надати дозвіл відділу бухгалтерського обліку виконавчого комітету Коростенської міської ради на списання з балансу витрат капітальних інвестицій в основні засоби по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішньобудинкових мереж будівель виконавчого комітету Коростенської міської ради по вул. Грушевського, 22 в м. Коростень, Житомирської області шляхом встановлення світлодіодних приладів освітлення» в сумі 21 000,00 грн. та внести відповідні зміни в бухгалтерському обліку.
 
           
Міський голова                                                     Володимир МОСКАЛЕНКО
 
 
Секретар міської ради                                                                   О.Олексійчук
Перший заступник міського голови                                           В. Вигівський   
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                                         О.Заєць
Начальник юридичного відділу                                                  Т. Камінська