ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

IV

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер рішення:

146

Проголосовано:

25.02.2021 12:40:16

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    31
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 146
Про включення приміщень харчоблоків шкільних їдалень до Переліку другого типу для передачі в оренду без проведення аукціону

РІШЕННЯ
четверта  сесія VІІІ скликання
 

від  25.02.2021р. №146

Про включення приміщень харчоблоків шкільних
їдалень до Переліку другого типу для передачі  в оренду
без проведення  аукціону
 
             Розглянувши звернення відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради за вх. № 198/02-13 від 04.02.2021р. щодо включення об’єктів-приміщень харчоблоків шкільних їдалень до Переліку другого типу для передачі в оренду без проведення  аукціону, відповідно Закону України „Про оренду державного та комунального майна”, Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 03.06.2020р. № 483, Положення „Про впорядкування умов оренди комунального майна в місті Коростені”, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності, керуючись ст.25,ст.60 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Коростенська міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1.Включити до Переліку об’єктів, щодо яких прийнято рішення про передачу в орендубез проведення аукціону-Перелік другого типу, приміщення харчоблоків шкільних їдалень, для організації харчування школярів:
1.1Кожухівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: с. Кожухівка, вул. Шкільна,4, загальною площею 103,6 кв.м;
         1.2.Новаківського навчально-виховного комплексу «Середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», розташованого за адресою: с.Новаки, вул. Шкільна,5, загальною площею 17,2 кв.м;
        1.3.Ходаківської середньої загальноосвітньої школи і-ІІ ступенів, розташованої за адресою: с.Ходаки, вул. Центральна,29, загальною площею 31,8 кв.м;
          1.4. Холосненської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: с. Холосне, вул. Шкільна, 28-А, загальною площею 80,37 кв.м;
          1.5. Хотинівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: с.Хотинівка, вул. Захарченка,9, загальною площею 28,7 кв.м;
           1.6 Каленського навчально-виховного комплексу «Середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», розташованого за адресою: с.Каленське, вул. Потапова,61-Б, загальною площею 33,6 кв.м;
           1.7. Стремигородського навчально-виховного комплексу «Середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», розташованого  за адресою: с.Стремигород, вул. Центральна,21, загальною площею 38,9 кв.м;
          1.8. Сарновицької середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: с.Сарновичи, вул. Шкільна,29-а, загальною площею 56,2 кв.м;
         1.9. Малозубівщинської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: с. Мала Зубівщина, вул. Центральна,8, загальною площею 64,4 кв.м;
        1.10.Михайлівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: с.Михайлівка, вул.Вишняки,7, загальною площею 70,1 кв.м;
         1.11. Опорного закладу загальної середньої освіти Васьковицький ліцей, розташованого за адресою: с.Васьковичи, вул. Першотравнева,5, загальною площею 58,6 кв.м;
         1.12.Грозинської гімназії, розташованої за адресою: с. Грозине,                вул. Шкільна,6, загальною площею 104,7 кв.м.
        2.   Затвердити додаткові умови оренди майна:
- строк оренди- на термін дії договору „Харчування учнів пільгових категорій, вихованців дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти”;
- розмір орендної плати, визначений відповідно до Положення „Про впорядкування умов оренди комунального майна в місті Коростені” складає     1 гривню в рік;
- Орендар використовує приміщення харчоблоків для організації харчування школярів;
- ремонт під власні потреби здійснюється силами та за рахунок орендаря;
- Орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статею 4 Закону «Про оренду державного та комунального майна»;
- Орендарю заборонено укладати договори суборенди щодо цього майна;
-Орендар зобовязаний протягом 10 календарних днів з дня укладення договору, застрахувати обєкт оренди на суму його страхової вартості на користь Балансоутримувача та надати Балансоутримувачу  копію договору страхування .
          3.  Відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради, як балансоутримувачу вищевказаного майна, укласти з переможцями  процедури закупівлі послуги «Харчування учнів пільгових категорій, вихованців дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти» договори оренди приміщень харчоблоків шкільних їдалень, визначених п.п.1.1-1.12 цього рішення для організації харчування школярів та зареєструвати  договори оренди  у відділі комунальної власності управління земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради.
         4. Управлінню земельних відносин та комунальної власності виконавчого комітету Коростенської міської ради оприлюднити в електронній торговій системі дане рішення, відповідно до Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020р. № 483.
 
 
 
Міський голова                                                    Володимир  МОСКАЛЕНКО
 
 
 
Секретар міської ради                                                                  О. Олексійчук
 
Заступник міського голови                                                          О. Ясинецький
 
Начальник управління економіки                                               О. Жилін
 
Заступник начальника управління                                            
економіки-начальник відділу
комунальної власності                                                                  С.Любочко
 
Начальник юридичного відділу                                                   Т. Камінська  
 
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                                      О. Заєць

 
 
 
 

ДОДАТКИ

1 Пояснювальна записка, довідка.pdf Переглянути