ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXVIII

Скликання:

VIII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    10

РІШЕННЯ
двадцять восьма сесія VІІІ скликання
 
від 26.10.2023 р. №1482

Про затвердження граничної штатної чисельності
та ліжкового фонду комунального некомерційного
підприємства «Коростенська центральна міська
лікарня Коростенської міської ради»
 
В зв’язку із необхідністю приведення у відповідність  структури та ліжкового фонду комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня  Коростенської міської ради» керуючись ст.25, ст.26, Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради  з питань соціального захисту, охорони здоров’я та екології,  Коростенська міська рада
 
ВИРІШИЛА:
  1. Затвердити граничну штатну чисельність комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» та його структурних підрозділів загального фонду в кількості до 800 штатних одиниць.
  2. Затвердити граничний ліжковий фонд комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» та його структурних підрозділів в кількості до 380 ліжок (в.т.ч.13 ліжок ВАІТ).
 
Міський голова                                                   Володимир МОСКАЛЕНКО
 
Секретар міської ради                                                                                            О.Олексійчук
Заступник міського голови                                                                                   Н.Чижевська
Начальник фінансового управління                                                                     Л.Бардовська
Начальник відділу охорони здоров’я                                                                   М. Заєць
Начальник юридичного відділу                                                                            Т. Камінська
Начальник відділу організаційного
  забезпечення  діяльності міської ради                                                                  О. Заєць