ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXII

Скликання:

VII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    26
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    6

РІШЕННЯ
двадцять друга сесія VІІ скликання
 
від 24.05.2018 р. №1106
 
Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на умовах оренди по вулиці Героїв Небесної Сотні(Табукашвілі), 20-Г міста Коростеня
 

    Розглянувши заяву фізичної особи-підприємця Черних М.П. про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на умовах оренди по вулиці Героїв Небесної Сотні (Табукашвілі), 20-Г міста Коростеня, відповідно до статей 12, 93, 124, 125 Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», ст.16 Закону України «Про Державний земельний кадастр», Положення про порядок справляння плати за землю на території міста Коростень, затвердженого рішенням п’ятнадцятої сесії Коростенської міської ради VIІ-го скликання №709 від 29.06.2017 року, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Коростенська міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0026 га на умовах оренди фізичній особі-підприємцю Черних Марії Петрівні, цільового призначення - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі  по вулиці Героїв Небесної Сотні (Табукашвілі), 20-Г міста Коростеня (кадастровий номер 1810700000:02:045:0163).
1.1. Передати в короткострокову оренду строком на 5 (п’ять) років фізичній особі-підприємцю Черних Марії Петрівні земельну ділянку площею 0,0026 га цільового призначення - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі    по вулиці Героїв Небесної Сотні (Табукашвілі), 20-Г міста Коростеня.
1.2. Встановити розмір орендної плати за використання фізичною особою-підприємцем Черних Марією Петрівною вказаної земельної ділянки:  481,13(чотириста вісімдесят одна грн. 13 коп.) в рік; 40,09 грн. (сорок грн. 09 коп.) в місяць.
 
2. Фізичній особі-підприємцю Черних Марії Петрівні в місячний термін укласти договір короткострокової оренди земельної ділянки.
 
3. Відділу архітектури, містобудування та земельних ресурсів виконавчого комітету Коростенської міської ради забезпечити реєстрацію та зберігання договору оренди.
 
4. Коростенській ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області проконтролювати своєчасне надходження орендної плати за використання вказаної вище земельної ділянки на рахунок місцевого бюджету у відповідності до Земельного кодексу України та Податкового кодексу України.
 
Міський голова                                                     В. Москаленко
 

Секретар міської ради                                                                               В.Вигівський

Начальник відділу архітектури,
містобудування та земельних ресурсів                                                   С.Тумаш
Заступник начальника відділу архітектури,
містобудування та земельних ресурсів                                                    О.Мельниченко
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                                                      О.Заєць
Начальник юридичного відділу                                                      Т.Камінська