ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXII

Скликання:

VII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    30
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    5

РІШЕННЯ
 двадцять друга сесія I скликання
 
від 24.05.2018 р. №1069
 
Про затвердження нової редакції СТАТУТУ
КОРОСТЕНСЬКОЇ ВЕЧІРНЬОЇ (ЗМІННОЇ)
ШКОЛИ II-III СТУПЕНІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
У зв’язку зі зміною юридичної адреси, відповідно до статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», керуючись ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Коростенська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.У зв’язку із зміною юридичної адреси затвердити нову редакцію СТАТУТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ ВЕЧІРНЬОЇ (ЗМІННОЇ) ШКОЛИ II-III СТУПЕНІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ  (додається).
2.Підпункт 2.10 пункту 2 про затвердження попередньої редакції статуту, затвердженого рішенням Коростенської міської ради (тридцять п’ята сесія VI скликання) від 28 серпня 2014 року № 1581 «Про зміну назв та затвердження в новій редакції статутів навчальних закладів відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради»  визнати таким, що втратив чинність.
3.Уповноважити директора II-III СТУПЕНІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ подати документи державному  реєстратору на реєстрацію до Єдиного державного реєстру у відповідності до вимог чинного законодавства України.
 
Міський голова                                                                          В. Москаленко
 
Секретар міської ради                                                           В. Вигівський
Заступник міського голови                                                  О. Дзига
Начальник відділу освіти                                                     А. Краснокутська
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                                  О.Заєць
Начальник відділу державної реєстрації                             Т. Рибачук
Начальник юридичного відділу                                            Т.Камінська
 

 
  ЗАТВЕРДЖЕНО
   Рішення двадцять друга сесія
    VII скликання
    Коростенської міської ради
   від «24» травня 2018 № 1069   
                                                        
 Міський голова
                                      ______________В. Москаленко
 
 
 
 
 
 
 
 
С Т А Т У Т

КОРОСТЕНСЬКОЇ ВЕЧІРНЬОЇ (ЗМІННОЇ)
ШКОЛИ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(нова редакція 

 
 
 
 
                                                    І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.КОРОСТЕНСЬКА ВЕЧІРНЯ (ЗМІННА) ШКОЛА II-III СТУПЕНІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ створена рішенням Коростенської міської ради.
Організаційно-правова форма: комунальний заклад.
Повна назва: КОРОСТЕНСЬКА ВЕЧІРНЯ (ЗМІННА) ШКОЛА IІ-III СТУПЕНІВ  ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Скорочена назва: ВЗШ.
1.2.Юридична адреса навчального закладу: 11500, Житомирська область,
місто Коростень, вул.Грушевського,66.
1.3.Засновник КОРОСТЕНСЬКОЇ ВЕЧІРНЬОЇ (ЗМІННОЇ) ШКОЛИ ІІ-III СТУПЕНІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ - Коростенська  міська рада.
Адреса: 11500, Житомирська область,  вул. Грушевського, 22;  код ЄДРПОУ  13576977.
Коростенська міська рада згідно чинного законодавства здійснює контроль  за матеріально-технічним забезпеченням КОРОСТЕНСЬКОЇ ВЕЧІРНЬОЇ (ЗМІННОЇ)  ШКОЛИ  IІ-III СТУПЕНІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, наданням необхідних будівель, обладнання, організацією будівництва та ремонтом приміщень, їх господарським обслуговуванням, затверджує статут Коростенської вечірньої (змінної) школи IІ-III ступенів Житомирської області.
1.4. КОРОСТЕНСЬКА ВЕЧІРНЯ (ЗМІННА) ШКОЛА IІ-III СТУПЕНІВ  ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі навчальний заклад) є юридичною особою, має печатку, штамп, бланк з власними реквізитами, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства.
1.5. Навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загаль­ноосвітній навчальний заклад, Положення про вечірню (змінну) школу, постанов Верховної Ради України, актів Прези­дента України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України,  нака­зів Міністерства освіти і науки України, інших центральних органів виконавчої влади, рішень місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самовряду­вання, Інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності, інших нормативно-правових актів, власного Статуту.
ІІ. МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1.  Головною метою навчального закладу є  забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти, формування гармонійної особистості, збереження та зміцнення її фізичного та психологічного здоров’я. 
2.2.  Головними завданнями навчального закладу є:
  • забезпечення реалізації права громадян на доступність та безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти;
  • формування і виховання високоінтелектуальної, духовно багатої, творчо активної особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення;
  • створення умов для глибокого оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство та формування первинних навичок наукового дослідження;
  • виховання громадянина України;
  • розвиток природних нахилів, здібностей  і обдарованості, творчого мислення, потреби і вміння самовдосконалюватися;
  • виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів та націй;
  • виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
  • розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
  • реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
  • виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров’я учнів.
2.3.  Діяльність навчального закладу будується на принципах:
  • доступності, гуманізму, демократизму;
  • незалежності від політичних, громадських і релігійних об’єднань;
  • взаємозв’язку розумового,  морального,  фізичного і естетичного виховання;
  • рівності умов кожної людини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку; 
  • органічного зв’язку з національною історією, культурою, традиціями;
  • диференціації змісту і форм освіти;
  • науковості, диференціації змісту і розвиваючого характеру навчання;
  • гнучкості і прогностичності, єдності і наступності, безперервності і різноманітності;
  •  поєднання державного управління і громадського самоврядування.
2.4.  Навчальний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність у межах компетенції, передбаченої чинним законодавством України, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад та власним Статутом.
2.5.  Навчальний заклад несе відповідальність перед суспільством і державою за:
  • реалізацію головних завдань, визначених Законом України «Про загальну середню освіту», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Положення про вечірню (змінну) школу;
  • дотримання умов, що визначаються за результатами атестації;
  • безпечні умови освітньої діяльності;
  • дотримання державних стандартів освіти;
  • дотримання фінансової дисципліни.     
2.6. У навчальному закладі визначена українська мова навчання.
Класи у навчальному закладі формуються за погодженням з відділом освіти згідно з нормативами їх наповнюваності, встановленими законодавством, з урахуванням наявності приміщень, що відповідають санітарно-гігієнічним вимогам для здійснення навчально-виховного процесу.
2.7.  Навчальний заклад має право:
  • користуватися пільгами, що передбачені державою;
- проходити в установленому порядку державну атестацію;
  • визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу за погодженням із засновником;
  • визначати варіативну частину робочого навчального плану;
  • в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;
  • встановлювати та використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників навчально-виховного процесу;
  • спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами та центрами проводити науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;
  • сприяти організації з підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації та стажування педагогічних кадрів;
  • укладати угоди про співробітництво з іншими закладами освіти, підприємствами та науковими установами (у тому числі й зарубіжними) відповідно до чинного законодавства;
  • встановлювати єдину учнівську форму для учнів;
  • отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб;
  • залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку, визначеному законодавством України; 
  • розвивати власну соціальну базу: мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних підрозділів;
  • надавати приміщення для занять гуртків, клубів, спортивних секцій з метою розвитку творчих здібностей учнів, забезпечення їх фізичного здоров’я на підставі угоди про співробітництво;
  • реалізовувати освітні програми та надавати платні послуги згідно з діючими нормативними документами за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.
2.8. У навчальному закладі створено і функціонує
 методичне об'єднання вчителів – предметників.
2.9. Медичне    обслуговування    учнів  та відповідні  умови для його організації забезпечуються  засновником  і на підставі угоди здійснюються Коростенською центральною міською лікарнею.
2.10. Взаємовідносини  навчального  закладу  з  юридичними  і  фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними в межах повноважень, визначених чинним законодавством.
 
ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
3.1. Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України,  із конкретизацією варіативної частини і визначенням профілю навчання.
         Робочий навчальний план  погоджується радою навчального закладу і затверджується відділом освіти виконавчого комітету Коростенської  міської ради.
         У вигляді додатків до робочого навчального плану додаються розклад уроків (щоденний, тижневий) та режим роботи (щоденний, річний).
3.2. Розклад уроків складається відповідно до робочого навчального плану з дотриманням педагогічних та санітарно-гігієнічних вимог і затверджується директором вечірньої школи.
3.3. Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів у вечірній школі здійснюється у встановленому законодавством порядку.
3.4. Контингент учнів у вечірній школі визначається на початку кожного семестру і затверджується наказом директора школи.
3.5. За наявності достатнього та високого рівня навчальних досягнень бажаючим надається право прискорено закінчити вечірню школу, про що педагогічною радою навчального закладу на підставі особистої заяви (для неповнолітніх - заяви батьків або осіб, які їх замінюють) приймається відповідне рішення.
3.6. Мова навчання у вечірній школі визначається відповідно до Конституції України і законодавства України про мови.
3.7. У старших (10-11(12)) класах може бути організовано профільне навчання або поглиблене вивчення окремих предметів з відповідною комплектацією класів.
3.8. У вечірній школі за згодою учнів та їх батьків або осіб, які їх замінюють, загальноосвітня підготовка може поєднуватися з професійним навчанням, що здійснюється за наявності ліцензії на даний вид діяльності.
3.9. Для  організації навчання за заочною формою вечірня школа може мати у своєму складі навчально-консультаційні пункти.
Основними формами організації навчального процесу у класах із заочною формою навчання є групові консультації та заліки, що складаються всіма учнями.

3.10. Класи з числа учнів, які навчаються за заочною формою, створюються за наявності не менше 9 осіб у класі.
3.11. До вечірньої школи зараховуються учні незалежно від місця проживання на підставі особистої заяви (для неповнолітніх - заяви батьків або осіб, які їх замінюють), свідоцтва про народження (копії), медичної довідки встановленого зразка і документа про наявний рівень освіти. При переведенні учнів до вечірньої школи з іншого загальноосвітнього навчального закладу, крім зазначених документів, додається особова справа учня.
3.12. Особи, які не мають зазначених у пункті 3.11 документів (за винятком свідоцтва про народження (копії), медичної довідки), можуть бути прийняті до будь-якого класу, крім випускного 11 (12)-го, за їх особистою заявою (для неповнолітніх - заявою батьків або осіб, які їх замінюють) на основі атестації, проведеної педагогічними працівниками вечірньої школи, за погодженням з місцевим органом управління освітою.
3.13. Зарахування учнів до випускного 11 (12)-го класу протягом навчального року здійснюється за погодженням з місцевим органом управління освітою на підставі особистої заяви учня (для неповнолітніх - заяви батьків або осіб, які їх замінюють) та за наявності документа про базову загальну середню освіту.
3.14. Іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, здобувають повну загальну середню освіту у вечірній школі у порядку, встановленому для громадян України відповідно до Закону України "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства".
3.15. Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.
3.16. Режим занять для учнів, які навчаються за заочною формою без відриву від виробництва, встановлюється директором закладу з урахуванням конкретних умов праці учнів на підприємствах, в організаціях, установах.
3.17. Державна підсумкова атестація та звільнення від неї учнів вечірньої школи здійснюються у встановленому законодавством порядку.
3.18. Учні вечірньої школи можуть нагороджуватися похвальним листом "За високі досягнення у навчанні" та похвальною грамотою "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів" у встановленому законодавством порядку.
3.19. Випускники вечірньої школи можуть нагороджуватися золотою медаллю "За високі досягнення у навчанні" та срібною медаллю "За досягнення у навчанні" у встановленому законодавством порядку.
3.20. За результатами навчання учням (випускникам) вечірньої школи видається відповідний документ про освіту (табель, свідоцтво, атестат).
Випускникам 9-х, 11-х (12-х) класів, які не атестовані хоча б з одного предмета, видається табель успішності.
Учні, які не отримали документи про освіту, можуть продовжити навчання екстерном.

ІV. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
4.1.  Учасниками навчально-виховного процесу навчального закладу є:
  • учні;
  • директор навчального закладу;
  • заступник директора з навчальної , навчально-виховної роботи,
  • педагогічні працівники;
  • адміністративно-господарський, навчально-допоміжний персонал та робітники;
  • батьки учнів (особи, які їх замінюють).
4.2.  Права і обов'язки учасників навчально-виховного процесу визначаються
Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Кодексом законів «Про працю України», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Положенням про вечірню (змінну) школу, Статутом, Правилами внутрішнього розпорядку навчального закладу та іншими нормативно-правовими актами.
4.3.  Учні мають гарантоване право на:
  • доступність і безоплатність повної загальної середньої освіти;
  • вибір форми навчання, профільного напрямку, факультативів, спецкурсів, позакласних занять;
  • на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання;
  • користування навчально-виробничою,  матеріально-технічною, культурно-спортивною, побутовою базою навчального закладу;
  • участь в різних видах навчальної, науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;
  • особисту участь у роботі громадського  самоврядування навчального закладу;  у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами;
  • обговорення та вирішення питань удосконалення навчального та виховного процесу,  дозвілля учнів;
  • отримання додаткових, у тому числі платних,  навчальних послуг за своїм бажанням та інтересами;
  • повагу людської гідності, вільне вираження поглядів, переконань;
  • на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і  гідність.
4.4.  Учні навчального закладу зобов'язані:
  • оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками в обсязі не меншому, ніж визначено Державним стандартом загальної середньої освіти;
  • підвищувати свій загальний культурний рівень;
  • відповідально ставитися до навчання, систематично і глибоко вивчати профільні предмети та добре встигати з дисциплін загального циклу;
  • самостійно поповнювати знання, постійно розширювати свою ерудицію, розвивати в собі якості інтелігентної людини;
  • брати участь у пошуковій та науковій діяльності, передбаченій навчальними програмами та навчальним планом навчального закладу, даним  Статутом;
  • дотримуватися вимог законодавства, моральних, етичних норм, поважати честь і гідність інших учнів та працівників;
  • виконувати вимоги педагогічних та інших працівників навчального закладу відповідно до Статуту та Правил внутрішнього розпорядку навчального закладу;
  • дбайливо ставитися до державного, громадського і особистого майна, майна інших учасників навчально-виховного процесу;
  • дотримуватися правил особистої гігієни.
4.5.  Учні навчального закладу за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють, залучаються до самообслуговування, різних видів суспільно корисної праці відповідно до цього Статуту і правил внутрішнього розпорядку з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей.
4.6. За невиконання учасниками навчально-виховного процесу своїх обов’язків, порушення статуту, правил внутрішнього розпорядку на них можуть накладатися стягнення відповідно до закону.
 
 
4.7. Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я якої дозволяє виконувати професійні обов'язки в навчальному закладі.
До педагогічної діяльності у закладах не допускаються особи, яким вона заборонена за медичними показаннями, за вироком суду. Перелік медичних протипоказань щодо провадження педагогічної діяльності встановлюється законодавством.
4.8.  Призначення на посаду, звільнення з посади педагогічних та інших працівників навчального закладу,  інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України «Про загальну середню освіту» та іншими законодавчими актами.
Призначення  на посаду  та  звільнення  з  посади  заступників  керівника та інших педагогічних    працівників навчального  закладу здійснюється відділом освіти за поданням директора навчального закладу.
4.9.  Директор навчального закладу призначає класних керівників, завідуючих  навчальними кабінетами, майстернями, права та обов’язки яких визначаються нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України, Правилами внутрішнього трудового розпорядку та даним Статутом.
4.10.  Педагогічні працівники мають право на:
  •  захист професійної честі, гідності;
  • участь в обговоренні та вирішенні питань організації навчально-виховного процесу;
  • проведення науково-дослідної, експериментальної, пошукової роботи відповідно до діючих нормативних документів;
  • самостійно обирати форми, методи, способи навчальної роботи, не шкідливі для здоров'я учнів;
  • атестацію для здобуття відповідної кваліфікаційної категорії та отримування її в разі успішного проходження атестації;
  • позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії і педагогічного звання;
  • участь у роботі методичних об'єднань, нарад, зборів закладу та інших органів самоврядування навчального закладу, в заходах, пов'язаних з організацією навчально-виховної роботи;
  • вносити керівництву навчального закладу і відділу освіти пропозиції щодо поліпшення навчально-виховної роботи;
  • підвищення кваліфікації, перепідготовку;
  • на соціальне і матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;
  • об'єднання у професійні спілки та бути членами інших об'єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;
  • щорічну оплачувану відпустку відповідно до  Закону України «Про відпустки» згідно з Порядком  надання щорічних основних відпусток терміном до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам;
  • отримання пенсії, у тому числі і за вислугу років в порядку,  визначеному законодавством України.
4.11.  Педагогічні працівники зобов'язані:
  • виконувати Статут навчального закладу, Правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового договору;
  • забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм, дотримуючись вимог Державного стандарту загальної середньої освіти;
  • забезпечувати умови для засвоєння учнями навчальних програм на рівні обов’язкових вимог щодо змісту, рівня та обсягу освіти, сприяти розвитку здібностей дітей; контролювати рівень навчальних досягнень учнів;
  • нести відповідальність за відповідність оцінювання навчальних досягнень учнів критеріям оцінювання, затвердженим Міністерством освіти і науки України, доводити результати навчальних досягнень учнів до відома дітей, батьків, осіб, що їх замінюють, керівника навчального закладу;
  • сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей;
  • сприяти збереженню здоров'я дітей, здійснювати пропаганду здорового способу життя;
  • захищати учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам;
  • утверджувати особистим прикладом і настановами повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, стриманості, працелюбства, поміркованості та інших доброчинностей;
  • виховувати в учнів повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;
  • готувати учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
  • дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати особисту гідність учнів та їх батьків;
  • постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;
  • виконувати рішення педагогічної ради, органів громадського самоврядування навчального закладу, накази і розпорядження директора, відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради;
  • брати участь у роботі педагогічної ради;
  • вести відповідну документацію;
  • сприяти зростанню іміджу навчального закладу.
Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України.
4.12.  Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, Правила внутрішнього розпорядку навчального закладу, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи згідно із чинним законодавством.
4.13.  Педагогічні працівники навчального закладу підлягають атестації. Атестація здійснюється один раз на п'ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
4.14.   Спеціалісти та робітники, віднесені до адміністративно-господарського персоналу,  приймаються на роботу і звільнюється з роботи директором навчального закладу згідно з чинним законодавством. Їх права та обов'язки  регулюються трудовим законодавством, даним Статутом та Правилами внутрішнього трудового розпорядку навчального закладу.
4.15.  Працівники навчального закладу в обов’язковому порядку проходять попередній та періодичні медичні огляди із оформленням його результатів в особовій медичній книжці встановленого зразка.
4.16.   Батьки учнів (особи, які їх замінюють) мають право:
     -    вибирати заклад освіти для неповнолітніх дітей;
  • обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування;
  • звертатись до органів державного управління і громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей;
  • брати участь в покращенні організації навчально-виховного процесу та зміцненні матеріально-технічної бази навчального закладу;
  • захищати в органах громадського самоврядування навчального закладу та у відповідних державних, судових органах законні інтереси своїх дітей.
4.17.  Батьки учнів (особи, які їх замінюють) несуть відповідальність за здобуття дітьми повної загальної середньої освіти і зобов'язані:
  • постійно дбати про здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
  • поважати гідність дитини;
  • виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім'ї, державної та рідної мови, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів;
  • приймати рішення про участь дитини в науковій, спортивній, трудовій, пошуковій та інноваційній діяльності навчального закладу;
  • забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти;
  • виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод людини;
  • виховувати повагу до національних, історичних, культурних цінностей українського та інших народів, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного середовища, любов до своєї країни;
  • дотримуватися етики поведінки, моралі по відношенню до працівників навчального закладу.
    Навчальний заклад  надає батькам і особам, які їх замінюють, допомогу у виконанні ними своїх обов'язків. Батьки (особи, які їх замінюють) несуть однакову відповідальність за ви­хо­вання, навчання і розвиток дітей.
У разі невиконання батьками своїх обов'язків, передбачених чинним зако­но­давством України, навчальний заклад може порушувати клопотання про відповідальність таких осіб, у тому числі позбавлення їх батьківських прав згідно чинного за­ко­нодавства України, виступати позивачем до суду з питань позбавлення їх бать­ківських прав.
4.18.  Представники громадськості мають право:
  • обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування навчального закладу;
  • керувати учнівським об'єднанням за інтересами і гуртками, секціями;
  • сприяти покращенню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпе­ченню навчального закладу;
  • проводити консультації для педагогічних працівників;
  • брати участь в організації навчально-виховного процесу.
4.19. Представники громадськості зобов'язані:
  • дотримуватися Статуту навчального закладу, виконувати рішення органів громадського самоврядування, накази та розпорядження керівника з питань організації навчально-виховного процесу;
  •  дотримуватися етики поведінки та моралі;
  • захищати учнів від всіляких форм фізичного та психічного насильства, про­пагувати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю, наркотиків.
 
V. УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
5.1. Управління  навчальним закладом здійснюється її засновником  Коростенською міською радою та відділом освіти  виконавчого комітету Коростенської  міської ради.
5.2. Безпосереднє керівництво здійснюється його директором.
5.3. Директором навчального закладу може бути тільки громадянин України, який має повну вищу педагогічну освіту, стаж педагогічної роботи  не менше трьох років, виявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, досконало володіє ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу, забезпечує високу результативність, якість своєї роботи та успішно пройшов атестацію керівних кадрів освіти у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
Директор навчального закладу та його заступники призначаються і звільняються з посади начальником відділу освіти  виконавчого комітету Коростенської міської ради. Призначення та звільнення заступників директора здійснюється за поданням директора з дотриманням чинного законодавства.
5.4. Директор навчального закладу:
– має право розпорядчої діяльності;
– керує навчально-виховною, методичною та господарською роботою;
– здійснює керівництво педагогічним колективом, забезпечує  розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення кваліфікаційного рівня працівників;
– організовує навчально-виховний процес;
– забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, досягнень учнів у навчанні;
– відповідає за якість і ефективність роботи педагогічного колективу;
– створює необхідні умови для участі учнів у позакласній роботі, проведенні виховної роботи;
– забезпечує дотримання вимог охорони дитинства, санітарно-протипожежних норм, техніки безпеки;
– підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи навчання, заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи;
– забезпечує права учнів на захист їх від будь-якого фізичного або психічного насильства;
– призначає класних керівників, завідуючих навчальними майстернями та кабінетами;
– контролює організацію харчування і медичного обслуговування;
– здійснює контроль за проходженням працівниками у встановленому порядку обов’язкових попередніх та періодичних медичних оглядів і несе за це відповідальність;
– видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження, організовує і контролює їх виконання;
– за погодженням із радою навчального закладу та профспілковим комітетом затверджує внутрішній розпорядок, обов’язки працівників закладу;
– створює умови для творчого зростання педагогічних працівників та застосування ними ефективних форм і методів навчання та виховання;
– несе відповідальність за свою діяльність перед учнями, педагогічними працівниками та батьками, конференцією, засновником, органами місцевої виконавчої влади;
– формує склад педагогічного та допоміжного персоналу;
– розробляє перспективні плани роботи діяльності  на навчальний рік, подає їх на затвердження в установленому порядку;
– організовує та керує роботою батьківського комітету навчального закладу.
5.5. Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається відповідно до чинного законодавства директором навчального закладу і затверджується відділом освіти.
Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифікаційного (посадового) окладу лише за письмовою згодою педагогічного працівника.
Перерозподіл педагогічного навантаження упродовж навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається робочим навчальним планом або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства про працю.
5.6.  Призначення на посаду, звільнення з посади педагогічних працівників навчального закладу здійснюється відділом освіти виконавчого комітету  Коростенської міської ради за поданням директора навчального закладу.
5.7.  Права, обов'язки педагогічних працівників регулюються трудовим законодавством, цим Статутом, Правилами внутрішнього трудового розпорядку навчального закладу, посадовими інструкціями.
5.8. У навчальному закладі створюється постійно діючий дорадчий колегіальний орган–педагогічна рада.
         Головою педагогічної ради є директор.
Педагогічна рада розглядає питання:
  • удосконалення і методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
  • планування та режиму роботи навчального закладу;
  • переведення учнів до наступних класів і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;
  • підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
  • морального та матеріального заохочення учнів та працівників навчального закладу.
Робота педагогічної ради планується в довільній формі відповідно до потреб навчального закладу. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути меншою чотирьох разів на рік. Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання навчально-виховного процесу.
5.9.  Вищим органом громадського самоврядування навчального закладу є конференція.
Делегати з правом вирішального голосу обираються від таких трьох категорій: 
  • працівники навчального закладу – зборами трудового колективу;
  • учнів навчального закладу – класними зборами; 
  • батьків, представників громадськості – класними батьківськими зборами.
Кожна категорія обирає однакову кількість делегатів. Термін їх повноважень становить один рік. Конференція колективу правочинна, якщо в її роботі бере участь не менше ніж половина делегатів кожної з трьох категорій. Рішення приймається простою більшістю голосів присутніх делегатів. Конференція колективу скликається не менше одного разу на рік. Право скликати
конференцію колективу мають директор, засновник директора, голова ради навчального закладу, учасники конференції, якщо за це висловилось не менше третини загальної кількості.
Конференція колективу:
  • заслуховує звіт директора про здійснення керівництва навчального закладу та голови ради, дає оцінку відкритим або таємним голосуванням;
  • затверджує основні напрями вдосконалення діяльності навчального закладу, розглядає інші найважливіші питання навчально-виховного процесу, фінансово-господарської діяльності;
  • розглядає питання навчально-виховної, методичної і фінансової діяльності навчального закладу;
  • обирає раду навчального закладу, її голову, встановлює термін їх повноважень;
  • приймає рішення про стимулювання праці керівників та інших педагогічних працівників.
5.10.  У період між конференціями колективу вищим органом громадського самоврядування є рада навчального закладу. В окремих випадках функції ради може виконувати конференція. До ради навчального закладу обираються пропорційно представники від працівників навчального закладу, учнів II – III ступенів навчання, батьків і громадськості відкритим або таємним голосуван-ням у кількості по 5 осіб.
          Рада навчального закладу скликається її головою, засновником, а також членами ради, якщо за це висловилось не менше третини її складу, директором навчального закладу. Засідання ради є правомочним, якщо у ньому бере участь не менше двох третин її членів.
Метою діяльності ради є:
  • організація виконання рішень конференції;
  • затвердження режиму роботи навчального закладу;
  • підтримка ініціативи щодо удосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків, дослідно-еспериментальної роботи педагогів;
  • сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;
  • об'єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально-виховного процесу;
  • контроль разом з адміністрацією за виконанням Статуту навчального закладу;
  • винесення на розгляд педагогічної ради пропозиції щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями;
  • сприяння створенню та діяльності центрів дозвілля, а також залучення громадськості, батьків до участі в керівництві гуртками, іншими видами позакласної та позашкільної роботи до проведення оздоровчих та культурно – масових заходів з учнями;
  • участь за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, в обстеженні житлово-побутових умов учнів, які перебувають в несприятливих соціально-економічних умовах;
  • формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління навчального закладу;
  • розширення колегіальних форм управління навчального закладу;
  • підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу;
  • організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів.
Основними завданнями ради є:
  • підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім'єю, громадськістю, державними та приватними інституціями;
  • визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;
  • формування навичок здорового способу життя;
  • створення належного педагогічного клімату у навчальному закладі;
  • сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;
  • підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;
  • сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;
  • підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання та виховання учнів;
  • ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов'язковості загальної середньої освіти;
  • стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;
  • зміцнення партнерських зв'язків між родинами учнів та навчальним закладом з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.
         Представництво в раді й загальна її чисельність визначаються конференцією навчального закладу. Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно конференцією. На чергових виборах склад ради оновлюється не менше ніж на третину.
Рада навчального закладу діє на засадах:
  • пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;
  • дотримання вимог законодавства України;
  • колегіальності ухвалення рішень;
  • добровільності і рівноправності членства;
  • гласності.
        Рада працює за планом, що затверджується конференцією.
Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не менше чотирьох разів на навчальний рік.  Рішення ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів. У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови ради. Рішення ради, що не суперечать чинному законодавству та Статуту навчального закладу, до­водяться в семиденний термін до відома педагогічного колективу, учнів, бать­ків або осіб, які їх замінюють, та громадськості.
5.11.  У разі незгоди адміністрації навчального закладу з рішенням ради створюється узгод­жувальна комісія, яка розглядає спірне питання.
До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету навчального закладу.
5.12.  Очолює раду навчального закладу голова, який обирається із складу ради.
Голова ради може бути членом педагогічної ради. Головою ради не можуть бути директор та його заступники. Для вирішення поточних питань рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісій і зміст їх роботи визначаються радою.
5.13.  Учнівські збори навчального закладу (класу) – колективний орган учнівського самовря­дування. Основною структурною ланкою є колектив учнів, що формується з метою виконання завдань навчального закладу на основі їхніх вікових або психологічних особливостей, рівня розвитку.
Учнівські збори навчального закладу (класу):
  • обирають органи учнівського самоврядування навчального закладу (класу);
  • висувають своїх представників для участі в роботі органів громадського са­моврядування;
  • обговорюють питання організації навчання, діяльності і дозвілля учнівсь­кого колективу.
5.14.  Батьківські збори навчального закладу (класу) – колективний орган батьківського само­врядування. Батьківські збори навчального закладу (класу): 
  • обирають органи батьківського самоврядування;
  • обирають своїх представників для участі в роботі громадського самовряду­вання навчального закладу;
  • залучають батьків до участі в керівництві гуртками та іншими видами поза­класної та позашкільної роботи;
  • вносять на розгляд ради навчального закладу, педагогічної ради, директора та його за­ступників пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в класі й навчальному закладі;
  • запрошують вчителів, представників державних органів управління, адміні­страції навчального закладу для обговорення стану і перспектив роботи класу й навчального закладу, а також роз'яснення з окремих питань, що турбують батьків.
5.15.  У навчальному закладі створюється шкільний парламент, що діє відповідно до чинного законодавства України.
5.16.  У навчальному закладі за рішенням загальних зборів або ради закладу можуть створюва­тися і діяти піклувальна рада, учнівський комітет, батьківський комітет, методичні об’єднання, комісії, які діють відповідно до Положень, розроб­лених і затверджених Міністерством освіти і науки України.
 
VІ. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА
6.1. Матеріально-технічна база навчального закладу включає будівлі, споруди, земельні діля­нки, комунікації, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яких відобра­жено у балансі навчального закладу.
6.2. Майно закріплене за навчальним закладом  на правах оперативного управління відповідно до чинного законодавства, навчальний заклад може ним розпорядитися лише за згодою засновника.
6.3. Навчальний заклад відповідно до чинного законодавства користується земельними діля­нками, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.
6.4. Вилучення основних фондів та іншого майна навчального закладу проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані навчальному закладу внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними чи фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.
6.5.  Для забезпечення навчально-виховного процесу із дотриманням діючих нормативів бази навчального закладу включає навчальні кабінети,   бібліотеку, допоміжні приміщення.


VІІ. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
7.1. Навчальний заклад працює за індивідуальним штатним розписом, затвердженим  відді­лом освіти.
7.2. Фінансово-господарська діяльність навчального закладу здійснюється на основі його кошторису, затвердженого відділом освіти.
7.3. Джерелами формування кошторису навчального закладу є:
– кошти міського бюджету;
– кошти або майно, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань;
– кошти або майно, які надходять як компенсація вартості отриманих держав­них послуг відповідно до переліку платних послуг, затверджених Кабінетом Міністрів України та здачі в оренду приміщень, споруд, обладнання;
- добровільні пожертвування юридичних та фізичних осіб, фондів.
7.4. Звітність про діяльність загальноосвітнього навчального закладу встанов­люється відповідно до законодавства.
 
VІIІ. МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО
8.1. Навчальний заклад за наявності  належної  матеріально-технічної  та 

соціально-культурної  бази,  відповідного  фінансування  має право 

проводити міжнародний учнівський та педагогічний  обмін  у  рамках 

освітніх    програм,   проектів,   встановлювати   відповідно   до 

законодавства  прямі  зв'язки  з  міжнародними  організаціями   та 

освітніми асоціаціями. 
8.2.  Навчальний заклад відповідно до чинного законодавства має право укладати  угоди і до­говори про співробітництво, встановлювати прямі зв'язки з навчальними закла­дами, науковими установами, підприємствами, організаціями, відомствами, фондами, товариствами, окремими громадянами як на території України, так і за її межами.
 
ІX. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ, ОБЛІК І ЗВІТНІСТЬ
9.1.Державний контроль за діяльністю навчального закладу здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики в сфері загальної середньої освіти.
9.2.  Державний контроль здійснюють Міністерство освіти і науки України, Державна інспекція навчальних закладів при Міністерстві освіти і науки України, органи державної санітарно-епідеміологічної служби, засновник та відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради.
9.3.  Основною формою державного контролю за діяльністю навчального закладу є атестація, що проводиться не рідше одного разу на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
9.4.  Атестованому навчальному закладу, що здійснює підготовку за рівнем ба-зової або пов­ної загальної середньої освіти, підтверджується право видачі доку-ментів про освіту державного зразка.
9.5.  У період між атестацією проводяться перевірки (інспектування) навчаль-ного закладу з питань, пов'язаних з його навчально-виховною діяльністю. Зміст, види і періодичність цих перевірок визначаються залежно від стану навчально-вихов­ної роботи, але не частіше 1 – 2 разів на рік. Перевірки з питань, не пов'я-заних з навчально-виховною діяльністю, проводяться його засновником відповідно до законодавства.
 
Х. РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
10.1. Припинення юридичної особи.                       
10.1.1. Юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників.
10.1.2. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
10.1.3. Порядок припинення юридичної особи в процесі відновлення її платоспроможності або банкрутства встановлюється законом.
10.1.4. Особливості припинення банку як юридичної особи встановлюються законом.
10.2.Виконання рішення про припинення юридичної особи.
10.2.1. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
10.2.2. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.
Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
10.2.3. До комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.
10.2.4. Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
10.2.5. Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.
10.3. Злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи.
10.3.1. Злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
10.3.2. Законом може бути передбачено одержання згоди відповідних органів державної влади на припинення юридичної особи шляхом злиття або приєднання.
10.4.Порядок припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу та перетворення.
10.4.1. Кредитор може вимагати від юридичної особи, що припиняється, виконання зобов'язань якої не забезпечено, припинення або дострокового виконання зобов'язання, або забезпечення виконання зобов'язання, крім випадків, передбачених законом.
10.4.2. Після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов’язків юридичної особи, що припиняється шляхом поділу, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами.
10.4.3. Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом.
10.4.4. Порушення положень частин другої та третьої цієї статті є підставою для відмови у внесенні до єдиного державного реєстру запису про припинення юридичної особи та державній реєстрації створюваних юридичних осіб - правонаступників.
10.4.5. Юридична особа - правонаступник, що утворилася внаслідок поділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями юридичної особи, що припинилася, які згідно з розподільчим балансом перейшли до іншої юридичної особи - правонаступника. Якщо юридичних осіб - правонаступників, що утворилися внаслідок поділу, більше двох, таку субсидіарну відповідальність вони несуть солідарно.
10.4.6. Якщо правонаступниками юридичної особи є декілька юридичних осіб і точно визначити правонаступника щодо конкретних обов'язків юридичної особи, що припинилася, неможливо, юридичні особи - правонаступники несуть солідарну відповідальність перед кредиторами юридичної особи, що припинилася. Учасники (засновники) припиненої юридичної особи, які відповідно до закону або установчих документів відповідали за її зобов'язаннями, відповідають за зобов'язаннями правонаступників, що виникли до моменту припинення юридичної особи, у такому самому обсязі, якщо більший обсяг відповідальності учасників (засновників) за зобов'язаннями правонаступників не встановлено законом або їх установчими документами.
10.5. Перетворення юридичної особи.
10.5.1. Перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми.
10.5.2. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.
10.6. Виділ.
10.6.1. Виділом є перехід за розподільчим балансом частини майна, прав та обов'язків юридичної особи до однієї або кількох створюваних нових юридичних осіб.
10.6.2. Після прийняття рішення про виділ учасники юридичної особи або орган, що прийняв рішення про виділ, складають та затверджують розподільчий баланс.Суд, що прийняв рішення про виділ, у своєму рішенні визначає учасника юридичної особи або вищий орган юридичної особи (власника), який зобов'язаний скласти та затвердити розподільчий баланс.
10.6.3. Юридична особа, що утворилася внаслідок виділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями юридичної особи, з якої був здійснений виділ, які згідно з розподільчим балансом не перейшли до юридичної особи, що утворилася внаслідок виділу. Юридична особа, з якої був здійснений виділ, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями, які згідно з розподільчим балансом перейшли до юридичної особи, що утворилася внаслідок виділу. Якщо юридичних осіб, що утворилися внаслідок виділу, дві або більше, субсидіарну відповідальність вони несуть спільно з юридичною особою, з якої був здійснений виділ, солідарно.
10.6.4. Якщо після виділу неможливо точно встановити обов'язки особи за окремим зобов'язанням, що існувало у юридичної особи до виділу, юридична особа, з якої здійснено виділ, та юридичні особи, що були створені внаслідок виділу, несуть солідарну відповідальність перед кредитором за таким зобов'язанням.
10.7.Ліквідація юридичної особи
10.7.1. Юридична особа ліквідується:
10.7.1.1. за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами;
10.7.1.2.за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, за позовом учасника юридичної особи або відповідного органу державної влади;
10.7.1.3. за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи в інших випадках, встановлених законом, - за позовом відповідного органу державної влади.
10.7.2. Якщо з позовом про ліквідацію юридичної особи звернувся орган державної влади, ліквідатором може бути призначений цей орган, якщо він наділений відповідними повноваженнями.
10.7.3. Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
10.7.4. Особливості ліквідації банків встановлюються законом про банки і банківську діяльність.
10.8.Порядок ліквідації юридичної особи.
10.8.1. З дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.
10.8.2. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.
10.8.3. Під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред'явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
10.8.4. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.
10.8.5. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо закриття відокремлених підрозділів юридичної особи (філій, представництв) та відповідно до законодавства про працю здійснює звільнення працівників юридичної особи, що припиняється.
10.8.6. Ліцензії, документи дозвільного характеру та інші документи, а також печатки та штампи, які підлягають поверненню органам державної влади, органам місцевого самоврядування, повертаються їм ліквідаційною комісією (ліквідатором).
10.8.7. Для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
10.8.8. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
10.8.9. Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112  Цивільного Кодексу України.У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи.
10.8.10. До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
10.8.11. Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів.
10.8.12. Майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів (у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування), передається учасникам юридичної особи, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом.
10.8.13. Документи, що підлягають обов'язковому зберіганню, передаються в установленому законодавством порядку відповідним архівним установам.
10.8.14. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.
10.9.Задоволення вимог кредиторів.
10.9.1. У разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості:
10.9.1.1. у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом;
6.9.1.2. у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов'язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності;
10.9.1.3. у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов'язкових платежів);
10.9.1.4. у четверту чергу задовольняються всі інші вимоги.
Вимоги однієї черги задовольняються пропорційно сумі вимог, що належать кожному кредитору цієї черги.
10.9.2. Черговість задоволення вимог кредиторів за договорами страхування визначається законом.
10.9.3. У разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право протягом місяця з дати, коли він дізнався або мав дізнатися про таку відмову звернутися до суду із позовом до ліквідаційної комісії. За рішенням суду вимоги кредитора можуть бути задоволені за рахунок майна, що залишилося після ліквідації юридичної особи.
10.9.4. Вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред'явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно.
10.9.5. Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними
  XI. ВНЕСЕННЯ ЗМІН (ДОПОВНЕНЬ В УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ)
 
11.1.Зміни, які сталися у цьому Статуті і які вносяться до державного реєстру, підлягають державній реєстрації за тими ж правилами, що встановлені для державної реєстрації  підприємств відповідно до Законодавства.
11.2.Зміни до установчих документів  викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновником (учасником) або його уповноваженою особою. Установчі документи потребують посвідчення  підписів  засновників   ( учасників) або уповноваженої особи  у відповідності до чинного законодавства України.
11.3. Підприємство зобов’язане повідомити  орган, що  провів реєстрацію, про зміни, які сталися в установчих документах, для  внесення  необхідних змін до держаного реєстру.
 
 
 Секретар міської  ради                                                                 В. Вигівський