ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Ясинецький О.А.- заступник міського голови |
|
Підготував: | Управління економіки |
---|---|
Статус: | Прийнятий в цілому |
Дата: | 22.11.2018 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 32-27
Про внесення змін до загальноміської програми підтримки малого та середнього підприємництва в місті Коростені на 2017-2019 роки
двадцять сьома сесія VІІ скликання
від 20.12.2018 р. № _____
Про внесення змін до загальноміської програми підтримки малого та середнього підприємництва в місті Коростені на 2017-2019 роки
В зв’язку з необхідністю забезпечення фінансування загальноміської програми підтримки малого та середнього підприємництва в місті Коростені на 2017-2019 роки, з метою створення сприятливих умов для розвитку підприємницької діяльності, підвищення рівня конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва, збільшення його внеску у вирішення завдань соціально-економічного розвитку міста, відповідно до ч.1 п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА :
-
Внести зміни до розділів загальноміської програми підтримки малого та середнього підприємництва в місті Коростені на 2017-2019 роки, затвердженої рішенням Коростенської міської ради одинадцятої сесії VІІ скликання від 22.12.2016 р. № 483 зі змінами (рішення шістнадцятої сесії VІІ скликання від 31.08.2017 р. № 766, рішення сімнадцятої сесії VІІ скликання від 19.10.2017 р. № 821, рішення двадцять п’ятої сесії VІІ скликання від 18.10.2018 р. № 1211) і викласти в новій редакції, а саме:
-
«Напрями діяльності та заходи» (додаток 1).
-
«Ресурсне забезпечення» (додаток 2).
-
«Результативні показники» (додаток 3).
-
Міський голова В. Москаленко
Секретар міської ради |
В.Вигівський О.Ясинецький |
Додаток 1
до рішення 27 сесії Коростенської міської ради
VII скликання від 20.12.2018 р. № _____
Напрями діяльності та заходи Програми по підтримці малого та середнього підприємництва
в м. Коростені на 2017-2019 роки
№ |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) |
Перелік заходів програми |
Строк виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн.. у тому числі |
Очікуваний результат |
||||
|
2017 |
2018 |
2019 |
|
|||||||
1 |
Впорядкування нормативно-правового регулювання підприємницької діяльності |
||||||||||
1.1 |
|
Забезпечення процедури розробки та прийняття регуляторних актів відповідно до Закону України «Про регуляторну політику у сфері підприємницької діяльності» |
Протягом року |
Керівники управлінь та відділів, юридичний відділ, |
|
|
|
|
Забезпечено прийняття регуляторних актів згідно |
||
1.2 |
|
Підтримка Реєстру місцевих регуляторних актів |
Протягом року |
Юридичний відділ |
|
|
|
|
Існує актуальний реєстр регуляторних актів |
||
1.3 |
|
Друкування діючих місцевих регуляторних актів та інших інформаційних брошур |
Протягом року |
Управління економіки |
Міський бюджет |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
Офіційне оприлюднення прийнятого регуляторного акта |
||
1.4 |
|
Забезпечення видачі документів дозвільного характеру через Центр з надання адміністративних послуг |
Протягом року |
Адміністратори Центру з надання адміністративних послуг |
|
|
|
|
Видача дозвільних документів |
||
2 |
Ресурсна та інформаційна підтримка |
||||||||||
2.1 |
|
Надання консультативної допомоги суб’єктам підприємницької діяльності через Центр |
Протягом року |
Управління економіки, |
Міський бюджет |
4,0 |
16,0 |
6,9 |
Забезпечено безперервну діяльність з надання консультативних та інших послуг |
||
2.2 |
|
Забезпечити фінансову підтримку суб’єктів господарювання шляхом часткового відшкодування з міського бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації бізнес-проектів |
Протягом року |
Управління економіки, банківські установи |
Міський бюджет |
195,0 |
101,0 |
200,0 |
Розвиток підприємництва, |
||
2.3 |
|
Забезпечення функціонування |
Протягом року |
ПАРП |
Міський бюджет |
48,0 |
48,0 |
50,0 |
Збільшення відвідувачів -підприємців. Покращення розвитку в бізнесі |
||
2.4 |
|
Організація виставок, ярмарків для суб’єктів малого бізнесу. Забезпечення доступу до інформації про проведення національних, регіональних та міжнародних виставок |
Протягом року |
Управління економіки, Житомир ТПП |
- |
- |
- |
- |
Організоване постійне інформування ФОП |
||
2.5 |
|
Проведення конкурсів. Кращий підприємець року, Кращий працівник торгівлі і громадського харчування, Краща виїзна торгівля тощо |
Травень-вересень |
Управління економіки |
Міський бюджет |
20,0 |
13,0 |
12,2 |
Стимулювання |
||
2.6 |
|
Запровадження тренінгів для школярів щодо започаткування власної справи. |
Протягом року |
Управління економіки, |
Міський бюджет |
5,0 |
56,0 |
23,6 |
Сприяння розкриттю таланту молодих людей, розвиток різних видів ремесел. |
||
2.7 |
|
Проведення Дня підприємця |
липень-вересень |
Управління економіки, громадські організації |
Міський бюджет |
7,0 |
10,0 |
22,1 |
Заохочування, інтерес підприємців розвиватися краще |
||
3 |
Формування інфраструктури підтримки підприємництва |
||||||||||
3.1 |
|
Організація співробітництва з міжнародними фондами і фінансовими інституціями, спрямованими на матеріально-технічну підтримку підприємництва |
Протягом року |
Управління економіки, |
Міський бюджет |
1,0 |
2,0 |
2,5 |
Залучення інвестицій, матеріально - технічна допомога для підприємництва |
||
4 |
Підвищення кваліфікації кадрів в сфері підприємництва |
||||||||||
4.1 |
|
Проведення навчальних заходів по проведенню державних закупівель |
Протягом року |
Управління економіки, Коростенський міський центр зайнятості |
Міський бюджет |
2,0 |
2,0 |
3,2 |
Інформаційне забезпечення |
||
4.2 |
|
Проведення профорієнтації серед незайнятого населення міста щодо зайняття підприємницькою діяльністю |
Протягом року |
Коростенський міський центр зайнятості, Центр соціальної реабілітації |
- |
- |
- |
- |
Інформаційне-консультативне забезпечення |
||
4.3 |
|
Надання одноразової допомоги по безробіттю для започаткування власної справи |
Протягом року |
Коростенський міський центр зайнятості |
Коростенський міський центр зайнятості, |
65,3 |
70,0 |
35,0 |
Стимул для майбутніх підприємців у започаткуванні власної справи, |
||
4.4 |
|
Працевлаштування за рахунок надання дотацій |
Протягом року |
Коростенський міський центр зайнятості |
- |
- |
- |
- |
Зменшення кількості безробітних |
||
4.5 |
|
Матеріальне забезпечення Програми по підтримці розвитку малого підприємництва на 2017-2019 роки |
I, II, III, IV |
Управління економіки |
Міський бюджет |
|
|
|
|
||
Секретар міської ради В.Вигівський
Додаток 2
до рішення 27 сесії Коростенської міської ради
VII скликання від 20.12.2018 р. № _____
Ресурсне забезпечення Програми по підтримці малого та середнього підприємництва
в м. Коростені на 2017-2019 роки
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми |
Етапи виконання програми |
Усього витрат на виконання програми, тис. грн. |
||
I етап |
|
|||
2017 |
2018 |
2019 |
||
Обсяг ресурсів, всього, |
348,3 |
319,0 |
356,5 |
1023,8 |
державний бюджет |
- |
- |
- |
|
міський бюджет |
283,0 |
249,0 |
321,5 |
|
кошти небюджетних джерел |
65,3 |
70,0 |
35,0 |
|
Секретар міської ради В.Вигівський
Додаток 3
до рішення 27 сесії Коростенської міської ради
VII скликання від 20.12.2018 р. № _____
Результативні показники Програми
Показники продукту Програми по підтримці малого та середнього підприємництва в м. Коростені на
2017-2019 роки
№ |
Назва показника |
Од. |
I етап виконання програми |
Всього витрат на виконання програми |
||
2017 р. |
2018 р. |
2019 р. |
||||
I |
Показники продукту програми |
|||||
1 |
Кількість суб'єктів підприємництва, яким планується надати фінансову підтримку |
од. |
10 |
2 |
2 |
14 |
2 |
Кількість заходів з реалізації територіальної програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва |
од. |
10 |
10 |
10 |
30 |
3 |
Кількість суб’єктів підприємницької діяльності |
тис. од. |
3,8 |
2,6 |
2,7 |
9,1 |
II |
Показники ефективності програми |
|||||
1 |
Середня сума надання фінансової підтримки одному суб'єкту підприємництва, тис. грн.; |
тис. грн. |
40,0 |
40,0 |
40,0 |
120,0 |
2 |
Динаміка кількості |
од. |
101,0 |
68,0 |
103,0 |
272 |
III |
Показники якості програми |
|||||
1 |
Кількість створених робочих місць |
од. |
400 |
400 |
450 |
1250 |
2 |
Надходження від платників єдиного податку |
тис. грн. |
19050,0 |
25000,0 |
27000,0 |
71050,0 |
Секретар міської ради В.Вигівський
ДОДАТКИ
1 | Пояснювальна записка.pdf | Переглянути |
---|