ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXIX

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер рішення:

1526

Проголосовано:

23.11.2023 10:29:44

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    24
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    14

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 1526
Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради

РІШЕННЯ
двадцять дев’ята сесія VІІІ скликання
 
від 23.11.2023 р. № 1526
 
Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, що надаються через
Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради

 
На виконання Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», рішення сорокової сесії Коростенської міської ради VIІ скликання від 27.08.2020 року № 1913 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради як постійно діючого робочого органу», на підставі рішення сорокової сесії Коростенської міської ради VIІ скликання від 27.08.2020 року № 1914 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради» з метою покращення якості адміністративних послуг, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади, депутатської діяльності та етики, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести зміни до пунктів 242, 243, 245, 247, 283, 311 додатку 1 до  рішення Коростенської міської ради 19 сесії VIIІ скликання від 22.12.2022 року № 1087 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради» та викласти їх в новій редакції згідно з додатком 1 до цього рішення.
 
2. Доповнити Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради, затверджений рішенням 19 сесії Коростенської міської ради VIIІ скликання від 22.12.2022 р. № 1087 із змінами, затвердженими рішенням двадцятої сесії VІІІ скликання від 23.02.2023 р. № 1137, двадцять третої сесії VІІІ скликання від 25.05.2023 р. № 1261, двадцять восьмої сесії VІІІ скликання від 26.10.2023 р. № 1469, пунктами 396 – 404 згідно з додатком 2 до цього рішення.
 
3. Внести зміни до пунктів 91, 92, 94, 96, 132, 160 додатку 2 до  рішення Коростенської міської ради 19 сесії VIIІ скликання від 22.12.2022 року № 1087 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради» та викласти його в новій редакції згідно з додатком 3 до цього рішення.
4. Доповнити Перелік адміністративних послуг, що надаються через віддалені робочі місця Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради, затверджений рішенням 19 сесії Коростенської міської ради VIIІ скликання від 22.12.2022 р. № 1087 із змінами, затвердженими рішенням двадцятої сесії VІІІ скликання від 23.02.2023 р. № 1137, двадцять третої сесії VІІІ скликання від 25.05.2023 р. № 1261, двадцять восьмої сесії VІІІ скликання від 26.10.2023 р. № 1469, пунктами 215 – 223 згідно з додатком 4 до цього рішення.
 
Міський голова                                                     Володимир МОСКАЛЕНКО
 
Секретар міської ради                                                                             О. Олексійчук        
Заступник міського голови                                                                     О. Ясинецький
Начальник відділу організації надання
адміністративних послуг                                                                         О.Іванова     
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                                                     О.Заєць
Начальник юридичного відділу                                                               Т. Камінська

ДОДАТКИ

1 Пояснювальна, довідка.pdf Переглянути
2 2023_10_26_Зміни до Переліку_Додаток 3 до рішення_ВРМ_зміни.pdf Переглянути
3 2023_10_26_Зміни до Переліку_Додаток 1 до рішення_зміни.pdf Переглянути
4 2023_10_26_Зміни до Переліку_Додаток 4 до рішення_ВРМ_доповнення.pdf Переглянути
5 2023_10_26_Зміни до Переліку_Додаток 2 до рішення_доповнення.pdf Переглянути