ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXV

Скликання:

VIII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    23
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    12

РІШЕННЯ
 тридцять пята сесія VІІІ скликання
 
від 29.08.2024р. №1891
 
 
Про  внесення  змін  до  договору  купівлі-продажу від 10.07.2023 р.  № 2378 нежитлового
приміщення   загальною   площею  113,9  кв.м   за    адресою: вул. Грушевського, 74, 
приміщення 1, м. Коростень, Житомирська область
  

 
Розглянувши лист фізичної особи-підприємця Семенія Д.А. від 19.06.2024р. №р/С-644 про внесення змін до  договору купівлі-продажу від 10.07.2023 р.    № 2378  нежитлового  приміщення  загальною  площею         113,9  кв.м  за адресою: вул. Грушевського, 74, приміщення 1, м. Коростень,    Житомирська область та витяг з протоколу від 30.03.2024р. №1 загальних зборів об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Грушевського,74», відповідно до Наказу  Фонду державного майна України  від 18.10.2018р. №1328 «Про затвердження Порядку внесення змін до договорів купівлі-продажу державного (комунального) майна», враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності, керуючись п.30 ч.1 ст.26, ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська   рада
 
ВИРІШИЛА :
1. Внести  зміни  до  договору  купівлі-продажу від 10.07.2023р. №2378  нежитлового приміщення загальною  площею 113,9  кв.м  за  адресою:  вул. Грушевського, 74, приміщення 1, м. Коростень, Житомирська область та пункт 5.3.1. розділу 5 «Обов’язки Покупця» викласти в новій редакції: «Використовувати об’єкт приватизації для ведення комерційної діяльності з дотримуванням державних будівельних норм та вимог визначених для нежитлових приміщень, які розташовані у багатоквартирних будинках.» 
2. Зареєструвати договір про внесення змін до договору купівлі - продажу від 10.07.2023р. №2378 нежитлового приміщення загальною площею 113,9 кв.м за адресою: вул. Грушевського, 74, приміщення 1, м. Коростень, Житомирська область у відповідності до вимог чинного законодавства  України.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності, заступника     міського  голови  О.А. Ясинецького.
 
 
Міський голова                                                   Володимир МОСКАЛЕНКО
           
 
 
 
Секретар міської ради О. Олексійчук
 
Заступник міського голови О. Ясинецький
 
Начальник управління земельних відносин та комунальної власності І. Каменчук
 
 
Начальник відділу комунальної власності
 
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради
 
Начальник юридичного відділу
С. Солод
 
 
О. Заєць
 
 
Т. Камінська