РІШЕННЯ
тридцята  сесія VІІІ скликання

 
від 21.12.2023р. №1577
 
                                                                 
Про надання  дозволу комунальному підприємству   теплозабезпечення
на   списання  основних засобів
 
 
          Розглянувши матеріали, подані комунальним  підприємством  теплозабезпечення, висновок комісії з питань бюджету, економіки та комунальної власності щодо доцільності надання міською радою дозволу на списання комунального майна, відповідно до Положення  про порядок списання, безоплатної передачі майна, яке належить до комунальної власності Коростенської міської територіальної громади, враховуючи рекомендації комісії з питань бюджету, економіки та комунальної власності, керуючись  п.5 ст. 60, п.30 ч.1 ст.26, ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Коростенська міська рада
 
ВИРІШИЛА:
1. Надатидозвілкомунальномупідприємству теплозабезпечення на списання основних засобів, а саме:
1.1 водогрійного котла КСВ-2,0Гс «ВК-21-М2», 2002 року введення в експлуатацію, реєстраційний номер 0491, заводський номер 76, первісною балансовою вартістю 25 000,00 грн., повний знос.
1.2 Труби димової Н-33,7 м, 1973 року введення в експлуатацію, інвентарний номер 0209, первісною балансовою вартістю 37 910,69 грн., повний знос.
          2. Бухгалтерії  комунального підприємства теплозабезпечення списати основні засоби, зазначені в п.1, що непридатні для подальшого використання, згідно з діючими правилами і наказами та внести відповідні зміни в бухгалтерському обліку. 
         3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника  міського  голови  В.Вигівського.
 
 
Міський голова                                                   Володимир  МОСКАЛЕНКО
 
 

Секретар міської ради

О. Олексійчук

Перший заступник  міського голови
 
Заступник міського голови

В.Вигівський
 
О. Ясинецький

Начальник управління земельних відносин та комунальної власності

 
І.Каменчук

Начальник відділу комунальної власност

С.Солод

Начальник юридичного відділу

Т. Камінська

Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради

 
О. Заєць