РІШЕННЯ
двадцять п’ята сесія VІІІ скликання
двадцять п’ята сесія VІІІ скликання
від 07.09.2023 р. №1384
Про надання згоди на прийняття у комунальну власність Коростенської
міської територіальної громади об’єктів нерухомого майна
Розглянувши звернення Коростенської районної ради Житомирської області за вх. № 1087/02-13 від 07.07.2023 року про передачу зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Коростенського району у комунальну власність Коростенської міської територіальної громади об’єктів нерухомого майна, керуючись ч.2 ст.4. Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності, згідно ст. 25, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати згоду на безоплатне прийняття зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Коростенського району у комунальну власність Коростенської міської територіальної громади об’єктів нерухомого майна:
1.1. нежитлової будівлі, районний відділ освіти загальною площею 1223, 82 кв.м (туалет, бетонна огорожа, металева огорожа з воротами, металева огорожа) та гаражі загальною площею 130,0 кв.м. за адресою: вул. Франка І., 5, м. Коростень, Житомирська область;
1.2. гараж загальною площею 24,48 кв.м за адресою: вул. Франка І., 4-Д, м. Коростень, Житомирська область;
1.3. нежитлова будівля (приміщення аптеки №135) загальною площею 82,4 кв.м за адресою: вул. Першотравнева, 32, с. Васьковичі, Коростенський район, Житомирська область;
1.4. приміщення аптеки №96 загальною площею 99,5 кв.м за адресою: вул. Центральна, 11, с. Мала Зубівщина, Коростенський район, Житомирська область.
2. Прийняття-передачу провести відповідно вимог чинного законодавства України.
3. Акти прийняття-передачі підлягають затвердженню на засіданні виконавчого комітету Коростенської міської ради.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови О. А. Ясинецького.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради |
О. Олексійчук |
|
Заступник міського голови |
О. Ясинецький | |
Начальник управління земельних відносин та комунальної власності |
І. Каменчук |
|
Начальник відділу комунальної власності |
С. Солод | |
Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради | О. Заєць |
|
Начальник юридичного відділу | Т. Камінська | |