ОПИС ДОКУМЕНТУ
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Сесія: | XXIV |
Скликання: | VIII |
Проголосовано: | За основу і в цілому |
Рішення: | Прийнято |
Дата прийняття: | 06.07.2023 |
Підготував: | Відділ комунальної власності управління земельних відносин та комунальної власності |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
27
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
11
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 1317
Про затвердження умов продажу об’єкта комунальної власності – нежилого приміщення загальною площею 494,0 кв.м за адресою: вул. Грушевського,23, м. Коростень¸ Житомирська обл. для проведення електронного аукціону з умовами
двадцять четверта сесія VІІІ скликання
від 06.07.2023 р. №1317
|
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити умови продажу об’єкта комунальної власності – нежилого приміщення загальною площею 494,0 кв.м за адресою: вул. Грушевського,23, м. Коростень¸ Житомирська обл. (додається).
2. У разі, якщо для участі в аукціоні з умовами з продажу об’єкта комунальної власності – нежилого приміщення загальною площею 494,0 кв.м за адресою: вул. Грушевського,23, м. Коростень¸ Житомирська обл. подано заяву від одного покупця, після формування протоколу про те, що наявний один учасник, провести приватизацію зазначеного об’єкту комунальної власності шляхом викупу безпосередньо таким покупцем за запропонованою ним ціною, але не нижче стартової ціни.
3. У разі, якщо для участі в аукціоні з умовами з продажу об’єкта комунальної власності –нежилого приміщення загальною площею 494,0 кв.м за адресою: вул. Грушевського,23, м. Коростень¸ Житомирська обл. не подано жодної заяви або покупці відмовились чи не підписали протокол аукціону, відмінити електронний аукціон з продажу зазначеного об’єкту комунальної власності та виключити його з переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації у 2023 році.
4. Договір купівлі-продажу вказаного об’єкту приватизації підлягає нотаріальному посвідченню після сплати переможцем електронного аукціону
ціни продажу відповідно до вимог чинного законодавства України.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови О.А. Ясинецького.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради |
О. Олексійчук |
|
Заступник міського голови | О. Ясинецький |
|
Начальник управління земельних відносин та комунальної власності |
І. Каменчук |
|
Начальник відділу комунальної власності |
С. Солод | |
Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради | О. Заєць |