РІШЕННЯ
двадцятої сесії VІІІ скликання
від 23.02.2023 р. № 1137
Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради
На виконання Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», рішення сорокової сесії Коростенської міської ради VIІ скликання від 27.08.2020 року № 1913 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради як постійно діючого робочого органу», на підставі рішення сорокової сесії Коростенської міської ради VIІ скликання від 27.08.2020 року № 1914 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради» з метою покращення якості адміністративних послуг, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади, депутатської діяльності та етики, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до пунктів 23 – 78, 89 – 92 додатку 1 до рішення Коростенської міської ради 19 сесії VIIІ скликання від 22.12.2022 року № 1087 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради», назву суб’єкта надання адміністративних послуг «Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький)» викласти в новій редакції: «Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Житомирській області Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)».
2. Внести зміни до пунктів 222, 233 – 240 додатку 1 до рішення Коростенської міської ради 19 сесії VIIІ скликання від 22.12.2022 року № 1087 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради», назву суб’єкта надання адміністративних послуг «Коростенський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Коростенському районі Житомирської області Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький)» викласти в новій редакції: «Коростенський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Коростенському районі Житомирської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)».
3. Внести зміни до пунктів 310, 314, 316 додатку 1, пунктів 159, 163, 165 додатку 2 до рішення Коростенської міської ради 19 сесії VIIІ скликання від 22.12.2022 року № 1087 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради», назву суб’єкта надання адміністративних послуг «правління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради» викласти в новій редакції: «Відділ обслуговування громадян номер 8 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області».
4. Внести зміни до пунктів 13, 14, 141, 143 додатку 1 до рішення Коростенської міської ради 19 сесії VIIІ скликання від 22.12.2022 року № 1087 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради», та викласти їх в новій редакції згідно з додатком 1 до цього рішення.
5. Доповнити Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради, затвердженого рішенням 19 сесії Коростенської міської ради VIIІ скликання від 22.12.2022 р. № 1087, пунктами 358 – 368 згідно з додатком 2.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради О. Олексійчук
Керуючий справами виконкому А. Охрімчук
Начальник відділу організації надання
адміністративних послуг О.Іванова
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради О.Заєць
Начальник юридичного відділу Т. Камінська
Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради
На виконання Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», рішення сорокової сесії Коростенської міської ради VIІ скликання від 27.08.2020 року № 1913 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради як постійно діючого робочого органу», на підставі рішення сорокової сесії Коростенської міської ради VIІ скликання від 27.08.2020 року № 1914 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради» з метою покращення якості адміністративних послуг, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади, депутатської діяльності та етики, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до пунктів 23 – 78, 89 – 92 додатку 1 до рішення Коростенської міської ради 19 сесії VIIІ скликання від 22.12.2022 року № 1087 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради», назву суб’єкта надання адміністративних послуг «Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький)» викласти в новій редакції: «Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Житомирській області Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)».
2. Внести зміни до пунктів 222, 233 – 240 додатку 1 до рішення Коростенської міської ради 19 сесії VIIІ скликання від 22.12.2022 року № 1087 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради», назву суб’єкта надання адміністративних послуг «Коростенський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Коростенському районі Житомирської області Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький)» викласти в новій редакції: «Коростенський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Коростенському районі Житомирської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)».
3. Внести зміни до пунктів 310, 314, 316 додатку 1, пунктів 159, 163, 165 додатку 2 до рішення Коростенської міської ради 19 сесії VIIІ скликання від 22.12.2022 року № 1087 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради», назву суб’єкта надання адміністративних послуг «правління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради» викласти в новій редакції: «Відділ обслуговування громадян номер 8 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області».
4. Внести зміни до пунктів 13, 14, 141, 143 додатку 1 до рішення Коростенської міської ради 19 сесії VIIІ скликання від 22.12.2022 року № 1087 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради», та викласти їх в новій редакції згідно з додатком 1 до цього рішення.
5. Доповнити Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради, затвердженого рішенням 19 сесії Коростенської міської ради VIIІ скликання від 22.12.2022 р. № 1087, пунктами 358 – 368 згідно з додатком 2.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради О. Олексійчук
Керуючий справами виконкому А. Охрімчук
Начальник відділу організації надання
адміністративних послуг О.Іванова
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради О.Заєць
Начальник юридичного відділу Т. Камінська