РІШЕННЯ
вісімнадцята сесія VІІІ скликання
вісімнадцята сесія VІІІ скликання
від 24.11.2022 р. №1018
Про надання дозволу відділу освіти виконавчого
комітету Коростенської міської ради на списання
котла твердопаливного
Розглянувши матеріали подані відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради за вх. №1471/02-13 від 07.11.2022р., висновок комісії з питань бюджету, економіки та комунальної власності щодо доцільності надання міською радою дозволу на списання комунального майна від 11.10.2022р., відповідно до Положення про порядок списання, безоплатної передачі майна, яке належить до комунальної власності Коростенської міської територіальної громади, враховуючи рекомендації комісії з питань бюджету, економіки та комунальної власності, керуючись п.5 ст. 60, п.30 ч.1 ст.26, ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати дозвіл відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (код ЄДРПОУ 02143212) на списання котла твердопаливного Evrotherm 100 DS – 2008 року випуску, інвентарний номер 101490011, первісною вартістю 40 000,00 грн., залишковою вартістю 0,00 грн.
2. Бухгалтерії відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради списати основний засіб, зазначений в п.1 цього рішення, що непридатний для подальшого використання, згідно з діючими правилами і наказами та внести відповідні зміни в бухгалтерському обліку.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань бюджету, економіки та комунальної власності.
ВИРІШИЛА:
1. Надати дозвіл відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (код ЄДРПОУ 02143212) на списання котла твердопаливного Evrotherm 100 DS – 2008 року випуску, інвентарний номер 101490011, первісною вартістю 40 000,00 грн., залишковою вартістю 0,00 грн.
2. Бухгалтерії відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради списати основний засіб, зазначений в п.1 цього рішення, що непридатний для подальшого використання, згідно з діючими правилами і наказами та внести відповідні зміни в бухгалтерському обліку.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань бюджету, економіки та комунальної власності.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради |
О. Олексійчук |
|
Заступник міського голови |
О. Ясинецький |
|
Начальник управління земельних відносин та комунальної власності |
|
|
Начальник відділу комунальної власності |
Г.Бабська |
|
Начальник юридичного відділу |
Т. Камінська |