ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 35-22

РІШЕННЯ
двадцять друга  сесія VІІ скликання
 
від  24.05.2018 р. №_____
 
Про надання дозволу відділу освіти на укладання договору по завершенню  робіт з капітального ремонту будівлі №1 ДНЗ №3
 
 
Розглянувши лист відділу освіти від 4.05.2018 р. №516, для своєчасної підготовки дошкільного навчального закладу №3 до прийому дітей після літнього періоду, з метою завершення робіт до опалювального сезону, керуючись статтями 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Надати дозвіл відділу освіти укладати прямі договори з підрядниками на виконання робіт з завершення  капітального ремонту будівлі №1 ДНЗ №3 на які не поширюється норма Закону України «Про публічні закупівлі» №222-VIII від 25.12.2015 р., без застосування «Порядку здійснення допорогових закупівель в місті Коростені», затвердженого рішенням 13 сесії Коростенської міської ради VII скликання №147 від 05.04.2017 р.
2. Відділу освіти забезпечити цільове та своєчасне використання коштів передбачених на ремонт будівлі №1 ДНЗ №3.
 
Міський голова                                                                           В.Москаленко
 
Секретар міської ради                                                                   В.Вигівський             
Заступник міського голови                                                          О. Ясинецький
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                                         О.Заєць
Начальник юридичного відділу                                                  Т. Камінська
 
  
 
Пояснювальна записка
до проекту рішення 22 сесії Коростенської міської ради VIІ  скликання від від  24.05.2018 р. «Про надання дозволу відділу освіти на укладання договору по завершенню  робіт з капітального ремонту будівлі №1 ДНЗ №3»
 
В зв’язку з невиконанням своїх договірних зобов’язань за 2017 рік по виконанню будівельно-монтажних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт  будівлі N1, дитячого садка ДНЗ N3 по вул.Піонерська, буд.21 в м.Коростень» приватним підприємством «Комунальник» будівля дитячого садка не була відремонтована у визначені терміни та покинута підрядником в занедбаному стані, тому в поточному році Замовник був змушений заключити новий договір з організацією Приватне Підприємство «Нагоррембуд». Після підписання договору по даному об’єкту підрядником був налагоджений процес виконання будівельних робіт, на будівництві задіяно 16 постійних кваліфікованих робітників будівельників, кожний день присутній відповідальний інженерний персонал. За термін 21 день підрядною організацією Приватне Підприємство «Нагоррембуд» виконано значний обсяг будівельно-монтажних робіт відповідно до проектної документації, а саме:
- демонтажні роботи  ( опалення, перегородки, перекриття, покрівлі)
- улаштування всіх бетонних робіт ( фундаменти, армопояс)
- улаштування нових перегородок та стін
- улаштування основи підлоги
Під час демонтажних робіт перекриття, яке мало залишатися за попереднім проектом, із-за довгого часу експлуатації зруйнувалося, що викликало необхідність проведення значного обсягу додаткових робіт, які не передбачувалися початковим проектом. В зв’язку з внесенням значного обсягу додаткових робіт виникла необхідність проведення процедури допорогових торгів що в свою чергу приведе до затримки в будівництві приблизно в 1 місяць. Також при умові зміни підрядника буде втрачено час на прийом-передачу об’єкта до іншої організації. З метою своєчасної підготовки дошкільного навчального закладу №3 до прийому дітей після літнього періоду, з метою завершення робіт до опалювального сезону, є необхідність надати дозвіл відділу освіти на укладання прямого договору з організацією, яка на даний час уже виконує роботи.
 
Секретар міської ради                                                  В.Вигівський