ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Тертична Н.А. -депутат міської радиолова фракції |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 09.02.2022 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 33-13
Про звернення депутатів Коростенської міської ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України щодо посилення обороноздатності держави та збільшення фінансування організації територіальної оборони
РІШЕННЯ
тринадцята сесія VІІІ скликання
тринадцята сесія VІІІ скликання
від 24.02.2022 р. № _____
Про звернення депутатів Коростенської міської ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України щодо посилення обороноздатності держави та збільшення фінансування організації територіальної оборони
Керуючись ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки постійних комісій міської ради, Коростенська міська рада
ВИРІШИЛА:
1.Підтримати звернення депутатів міської ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України України щодо посилення обороноздатності держави та збільшення фінансування організації територіальної оборони. (Додається).
2.Доручити міському голові підписати звернення та направити за належністю.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради О.Олексійчук
Депутат міської ради, голова фракції «Європейська
солідарність» в Коростенській міській раді Н.Тертична
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради О.Заєць
Начальник юридичного відділу Т.Камінська
Про звернення депутатів Коростенської міської ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України щодо посилення обороноздатності держави та збільшення фінансування організації територіальної оборони
Керуючись ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки постійних комісій міської ради, Коростенська міська рада
ВИРІШИЛА:
1.Підтримати звернення депутатів міської ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України України щодо посилення обороноздатності держави та збільшення фінансування організації територіальної оборони. (Додається).
2.Доручити міському голові підписати звернення та направити за належністю.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради О.Олексійчук
Депутат міської ради, голова фракції «Європейська
солідарність» в Коростенській міській раді Н.Тертична
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради О.Заєць
Начальник юридичного відділу Т.Камінська
Додаток
до рішення 13 сесії Коростенської
міської ради VIII скликання
від 24.02.2022 р. № _____
ЗВЕРНЕННЯ
депутатів міської ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України щодо посилення обороноздатності держави та збільшення фінансування організації територіальної оборони
депутатів міської ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України щодо посилення обороноздатності держави та збільшення фінансування організації територіальної оборони
Ми, депутати Коростенської міської ради, які представляють інтереси Коростенської міської територіальної громади вимагаємо підтримати проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" щодо збільшення видатків на оборону та зміцнення обороноздатності держави ( №6542 від 24.01.2022) та виділення з резервного фонду Державного бюджету України 300.000,0 тис. гривень для потреб організації територіальної оборони.
У час, коли біля українських кордонів зосереджено понад 100 тис. військових Російської Федерації, сотні одиниць бронетехніки, важко переоцінити важливість територіальної оборони.
Органи місцевого самоврядування Законом «Про основи національного спротиву» визначені як ключові виконавці програм національного спротиву і створення системи територіальної оборони.
Без фінансового, ресурсного забезпечення інститут територіальної оборони не зможе працювати. Місцеві бюджети не здатні покрити самостійно видатки на територіальну оборону, на підготовку національного спротиву.
Адже саме на місцеві бюджети покладено невластиві функції компенсації різниці тарифів. Зростання цін на енергоносії і наступне здорожчання товарів, робіт і послуг суттєво підвищують вартість соціальних програм, соціального захисту.
Постійна неготовність керівництва держави до чергових хвиль епідемії коронавірусної хвороби щоразу покладає саме на місцеві бюджети задачу порятунку хворих, забезпечення лікарень, виплат для медиків. Навіть виконання обіцянки центральної влади про підвищення заробітних плат медикам - влада може частково перекласти на місцеві бюджети.
Тим часом уже очевидно, що при плануванні Державного бюджету на 2022 рік Кабінет Міністрів України і Верховна Рада України заклали завищені показники доходів місцевих бюджетів.
Уряд запланував рекордні доходи місцевих бюджетів на 2022 рік обсягом в 630 млрд. грн., з них 437 млрд.грн. – власні доходи місцевих бюджетів.
Але вже перші дві декади січня нового року продемонстрували, що ці плани були надміру оптимістичними. За даними Державної казначейської служби, з запланованих на січень 28 344,7 млн.грн. доходів місцевих бюджетів по загальному фонду станом на 21 січня 2022 року отримано лише 13 958,2 млн.грн., тобто 49%. Зрозуміло, що вже у січні ми побачимо відхилення від плану надходжень до місцевих бюджетів.
Обсяг міжбюджетних трансфертів місцевим бюджетам на виконання делегованих повноважень також не витримують жодної критики – вони значно занижені.
Це – всупереч статті 142 Конституції України, яка передбачає, що витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади, компенсуються державою.
Особливо кризова ситуація – на районному рівні. Згідно з ст.14 Закону, обласні та районні ради забезпечують у межах відповідних видатків місцевих бюджетів належне фінансування заходів територіальної оборони місцевого значення, сприяють створенню добровольчих формувань територіальних громад.
На жаль, попередня політика чинної влади привела до того, що у районних бюджетах немає коштів навіть на забезпечення діяльності самих рад; виключення районних бюджетів з системи горизонтального вирівнювання позбавляє районні ради реально брати участь у заходах територіальної оборони. Це означає, що реалізація Закону «Про основи національного спротиву» зі створення системи територіальної оборони може бути повністю провалена, коштів на відповідні програми немає.
У цих умовах вимагаємо від української влади рішуче збільшити зусилля з посилення обороноздатності держави, особливо в умовах недофінансування впродовж останніх років Збройних Сил України.
Враховуючи вищесказане звертаємось до Вас з вимогою терміново розробити проект Закону про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» з метою фінансового забезпечення виконання Закону «Про основи національного спротиву».
На час розробки і прийняття комплексного рішення вимагаємо підтримати проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" щодо збільшення видатків на оборону та зміцнення обороноздатності держави (№6542 від 24.01.2022).
Ми, депутати Коростенської міської ради звертаємося з негайною вимогою:
1.Внести зміни до Державного бюджету України і спрямувати на потреби оборони 50 млрд грн.
2.Терміново доукомплектувати всі бригади. Для цього надати адекватне грошове забезпечення: мінімально 25 000 грн. для воїна і 50 000 грн. для того, хто перебуває у першій лінії. Повернутися до практики короткотермінових контрактів, щоб у стислі терміни доукомплектувати частини досвідченими ветеранами.
3.Терміново наповнити стратегічні запаси харчового, речового, медичного, бойового та інших видів забезпечення.
4.Забезпечити фінансування державного оборонного замовлення.
5.Внести зміни до Державного бюджету України з метою створення можливостей для територіальних громад забезпечити співфінансування розгортання територіальної оборони.
Місцеві бюджети вже у І кварталі мають отримати кошти для створення системи національного спротиву.
У час смертельної загрози з боку держави-агресора ми закликаємо до консолідації всіх державницьких сил.
Сьогодні і органи державної влади, і органи місцевого самоврядування, і армія, громадянське суспільство – в одному окопі. І лише разом стримаємо ворога.
За дорученням депутатів Коростенської
міської ради VIII скликання
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради Олександр ОЛЕКСІЙЧУК
У час, коли біля українських кордонів зосереджено понад 100 тис. військових Російської Федерації, сотні одиниць бронетехніки, важко переоцінити важливість територіальної оборони.
Органи місцевого самоврядування Законом «Про основи національного спротиву» визначені як ключові виконавці програм національного спротиву і створення системи територіальної оборони.
Без фінансового, ресурсного забезпечення інститут територіальної оборони не зможе працювати. Місцеві бюджети не здатні покрити самостійно видатки на територіальну оборону, на підготовку національного спротиву.
Адже саме на місцеві бюджети покладено невластиві функції компенсації різниці тарифів. Зростання цін на енергоносії і наступне здорожчання товарів, робіт і послуг суттєво підвищують вартість соціальних програм, соціального захисту.
Постійна неготовність керівництва держави до чергових хвиль епідемії коронавірусної хвороби щоразу покладає саме на місцеві бюджети задачу порятунку хворих, забезпечення лікарень, виплат для медиків. Навіть виконання обіцянки центральної влади про підвищення заробітних плат медикам - влада може частково перекласти на місцеві бюджети.
Тим часом уже очевидно, що при плануванні Державного бюджету на 2022 рік Кабінет Міністрів України і Верховна Рада України заклали завищені показники доходів місцевих бюджетів.
Уряд запланував рекордні доходи місцевих бюджетів на 2022 рік обсягом в 630 млрд. грн., з них 437 млрд.грн. – власні доходи місцевих бюджетів.
Але вже перші дві декади січня нового року продемонстрували, що ці плани були надміру оптимістичними. За даними Державної казначейської служби, з запланованих на січень 28 344,7 млн.грн. доходів місцевих бюджетів по загальному фонду станом на 21 січня 2022 року отримано лише 13 958,2 млн.грн., тобто 49%. Зрозуміло, що вже у січні ми побачимо відхилення від плану надходжень до місцевих бюджетів.
Обсяг міжбюджетних трансфертів місцевим бюджетам на виконання делегованих повноважень також не витримують жодної критики – вони значно занижені.
Це – всупереч статті 142 Конституції України, яка передбачає, що витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади, компенсуються державою.
Особливо кризова ситуація – на районному рівні. Згідно з ст.14 Закону, обласні та районні ради забезпечують у межах відповідних видатків місцевих бюджетів належне фінансування заходів територіальної оборони місцевого значення, сприяють створенню добровольчих формувань територіальних громад.
На жаль, попередня політика чинної влади привела до того, що у районних бюджетах немає коштів навіть на забезпечення діяльності самих рад; виключення районних бюджетів з системи горизонтального вирівнювання позбавляє районні ради реально брати участь у заходах територіальної оборони. Це означає, що реалізація Закону «Про основи національного спротиву» зі створення системи територіальної оборони може бути повністю провалена, коштів на відповідні програми немає.
У цих умовах вимагаємо від української влади рішуче збільшити зусилля з посилення обороноздатності держави, особливо в умовах недофінансування впродовж останніх років Збройних Сил України.
Враховуючи вищесказане звертаємось до Вас з вимогою терміново розробити проект Закону про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» з метою фінансового забезпечення виконання Закону «Про основи національного спротиву».
На час розробки і прийняття комплексного рішення вимагаємо підтримати проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" щодо збільшення видатків на оборону та зміцнення обороноздатності держави (№6542 від 24.01.2022).
Ми, депутати Коростенської міської ради звертаємося з негайною вимогою:
1.Внести зміни до Державного бюджету України і спрямувати на потреби оборони 50 млрд грн.
2.Терміново доукомплектувати всі бригади. Для цього надати адекватне грошове забезпечення: мінімально 25 000 грн. для воїна і 50 000 грн. для того, хто перебуває у першій лінії. Повернутися до практики короткотермінових контрактів, щоб у стислі терміни доукомплектувати частини досвідченими ветеранами.
3.Терміново наповнити стратегічні запаси харчового, речового, медичного, бойового та інших видів забезпечення.
4.Забезпечити фінансування державного оборонного замовлення.
5.Внести зміни до Державного бюджету України з метою створення можливостей для територіальних громад забезпечити співфінансування розгортання територіальної оборони.
Місцеві бюджети вже у І кварталі мають отримати кошти для створення системи національного спротиву.
У час смертельної загрози з боку держави-агресора ми закликаємо до консолідації всіх державницьких сил.
Сьогодні і органи державної влади, і органи місцевого самоврядування, і армія, громадянське суспільство – в одному окопі. І лише разом стримаємо ворога.
За дорученням депутатів Коростенської
міської ради VIII скликання
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради Олександр ОЛЕКСІЙЧУК
ДОДАТКИ
1 | Лист-звернення.pdf | Переглянути |
---|