ОПИС ДОКУМЕНТУ
Статус: | Чинний |
---|---|
Сесія: | XXII |
Скликання: | VII |
Проголосовано: | За основу і в цілому |
Рішення: | Прийнято |
Дата прийняття: | 24.05.2018 |
Підготував: | Управління праці та соціального захисту населення |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
30
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
5
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 1068
Про затвердження нової редакції ПОЛОЖЕННЯ ПРО УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ
двадцять друга сесія VІІ скликання
від 24.05.2018 №1068двадцять друга сесія VІІ скликання
Про затвердження нової редакції ПОЛОЖЕННЯ
ПРО УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО
ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Розглянувши лист начальника УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за вх. № 390/02-13 від 13.04.2018 про зміни в структурі управління та затвердження нової редакції положення, керуючись ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити нову редакцію ПОЛОЖЕННЯ ПРО УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та оформити у відповідності до вимог чинного законодавства України (додається).
2. Попередню редакцію ПОЛОЖЕННЯ ПРО УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ затверджену рішенням Коростенської міської ради ( десята сесія VII скликання) від 24.11.2016 №421 «Про затвердження нової редакції ПОЛОЖЕННЯ ПРО УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» вважити таким, що втратило чинність.
3. Уповноважити начальника УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ подати документи державному реєстратору на реєстрацію змін до установчих документів.
Міський голова В.Москаленко
Секретар міської ради | В.Вигівський |
Заступник міського голови | О. Дзига |
Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради |
О.Заєць |
Начальник УПСЗН | І. Єсін |
Начальник відділу державної реєстрації | Т. Рибачук |
Начальник юридичного відділу | Т. Камінська |
ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішення Коростенської міської
ради ( двадцять друга сесія VІІ скликання)
від 24.05.2018 №1068
Міський голова
В. Москаленко
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО
ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ
(нова редакція)
ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ
(нова редакція)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі Управління) є самостійним управлінням і входить у структуру виконавчих органів Коростенської міської ради. Створене на підставі рішення Коростенської міської ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», як самостійний структурний підрозділ виконавчого комітету Коростенської міської ради.
Засновник Управління - Коростенська міська рада: 11500, вулиця Грушевського, 22, місто Коростень, Житомирська область, код ЄДРПОУ 13576977.
1.2. Управління підпорядковується Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, Коростенській міській раді, виконавчому комітету Коростенської міської ради, міському голові а також заступнику міського голови згідно розподілу посадових обов’язків.
1.3. Спрямовує і координує діяльність Управління один із заступників міського голови відповідно до Розподілу обов'язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконкому.
1.4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, керівними документами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, наказами директора Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, рішеннями сесії Коростенської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, наказами начальника управління та цим Положенням.
1.5. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, круглу печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, кутовий штампи та печатку для документів.
1.6.Власність Управління є спільною комунальною власністю територіальної громади міста Коростеня в особі міської ради.
1.7.Управління має свої майнові та немайнові права і обов’язки, від свого імені виступає позивачем в судових органах.
1.8.Місцезнаходження (юридична адреса): 11500, Житомирська область, місто Коростень, вулиця Шевченка, будинок 8.
1.9. Організаційно правова форма: орган місцевого самоврядування.
1.10. Повна назва: управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради.
1.11.Скорочена назва: УПСЗН виконавчого комітету Коростенської міської ради.
1.12.Управління складається зі структурних підрозділів: юридичний відділ, відділ бухгалтерського обліку, відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг, відділ призначення соціальних допомог та пільг, відділ соціального захисту потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, відділ з питань соціального захисту інвалідів, учасників АТО, ветеранів війни та праці, відділ з питань праці. Апарат управління, обслуговуючий персонал.
2. ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ.
2.1. Основним завданням Управління є забезпечення в місті реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, що включає:
2.1.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань; організацію ефективного співробітництва органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців.
2.1.2. Забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері.
2.1.3. Призначення, нарахування та виплату державних соціальних допомог, компенсацій та інших соціальних виплат, передбачених законодавством України.
2.1.4.Призначення, нарахування та виплату субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
2.1.5. Організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування.
2.1.6. Забезпечення соціальної інтеграції інвалідів.
2.1.7. Здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи.
2.1.8. Забезпечення реалізації регіональних та міських соціальних програм.
2.2.Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:
2.2.1.Організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства соціальної політики України та здійснює контроль за їх реалізацією.
2.2.2.Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.
2.2.3.Здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень.
2.2.4.Бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм економічного і соціального розвитку міста, зайнятості населення та інших, що стосуються повноважень Управління.
2.2.5. Вносить пропозиції щодо проекту бюджету міста.
2.2.6. Забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів.
2.2.7. Розробляє в межах повноважень проекти розпоряджень міського голови.
2.2.8.Бере участь у підготовці проектів рішень виконавчого комітету Коростенської міської ради.
2.2.9. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Коростенської міської ради інформаційні та аналітичні матеріали для подання міському голові.
2.2.10. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
2.2.11.Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян.
2.2.12Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад.
2.2.13.Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Управління.
2.2.14. Постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень.
2.2.15.Здійснює повноваження, делеговані органами виконавчої влади.
2.2.16.Забезпечує в Управлінні у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки.
2.2.17.Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
2.2.18.Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
2.2.19.Бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів).
2.2.20.Забезпечує захист персональних даних отримувачів усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг.
2.2.21.Сприяє громадським та благодійним організаціям у виконанні соціальних програм і здійсненні відповідних заходів.
2.2.22. У сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:
1)забезпечує співробітництво з профспілками та організаціями роботодавців;
2)здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
3)здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності;
4)забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць;
5)бере участь у розробленні міської програми зайнятості населення та здійсненні заходів, передбачених програмами зайнятості населення;
6)забезпечує діяльність районної комісії у справах альтернативної (невійськової) служби;
7)бере участь у виконанні заходів державних програм соціальної і професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку зі Збройних Сил та інших військових формувань, та здійснює контроль за їх реалізацією.
2.2.25. З питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:
1) організовує в межах своєї компетенції роботу щодо призначення, нарахування та виплати населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв'язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України;
2) здійснює призначення, нарахування та виплату:
державних допомог сім'ям з дітьми: державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям; державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам; тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або місце проживання їх невідоме; компенсації фізичним особам за надання соціальних послуг, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України; щомісячної грошової допомоги особам, які проживають разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу; державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам; щомісячної компенсації непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом I групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку; одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня»;
3) сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;
4) проводить електронну звірку інформації, яка надходить від підприємств та організацій, що надають послуги щодо витрат, пов'язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з інформацією, що міститься в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
5) здійснює розрахунки з підприємствами-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;
6) проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують державні соціальні допомоги, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
7) організовує прийом документів для призначення усіх видів державних соціальних допомог та послуг за принципом «єдиного вікна» та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
8) надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, державних соціальних допомог, у тому числі шляхом організації роботи «мобільних соціальних офісів»;
9) здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
10) організовує роботу головного державного соціального інспектора.
2.2.26. У сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:
1) організовує призначення та виплату допомог, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
2) здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
3) організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;
4) організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
5) видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
2.2.27. У сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:
1) забезпечує облік осіб, які звертаються в Управління з питань направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;
2) співпрацює з міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
3) забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання відповідно до законодавства України;
4) сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;
5) подає в установленому порядку пропозиції щодо реєстрації помічника для повнолітніх дієздатних осіб, які за станом здоров'я потребують догляду;
6) сприяє благодійним, релігійним, волонтерським громадським об'єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
7) вживає заходів щодо соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі.
2.2.28. У сфері соціальної інтеграції інвалідів:
1) здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
2) здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
3) здійснює направлення до реабілітаційних установ інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;
4) здійснює виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;
5) визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації;
6) інформує інвалідів про послуги державної служби зайнятості щодо підбору роботи, проведення професійної орієнтації з метою вибору виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
7) інформує центр зайнятості та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про інвалідів, які виявили бажання працювати;
8) бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення.
2.2.29.Здійснює розподіл бюджетних коштів в межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
2.2.30.Здійснює внутрішній контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів.
2.2.31.Забезпечує організацію та ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової та бюджетної звітності у порядку, встановленому законодавством.
2.2.32.Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.
2.2.33. Здійснює виконання регіональних та міських соціальних програм у частині, що стосується соціального захисту мешканців міста.
2.2.34. Забезпечує ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Міністерством соціальної політики України, підтримує єдине інформаційне і
телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Міністерства соціальної політики України та власний сегмент локальної мережі.
2.2.35. Інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації.
2.2.36 Забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань.
2.2.37 Здійснює інші передбачені законом повноваження.
3. УПРАВЛІННЯ МАЄ ПРАВО
3.1 Управління для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:
3.1.1.Одержувати в установленому законодавством порядку від інших виконавчих органів Коростенської міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
3.1.2.Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів виконавчих органів Коростенської міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою).
3.1.3.Подавати виконавчому комітету Коростенської міської ради та Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації інформацію, з питань, що належать до компетенції управління.
3.1.4.Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, системами зв'язку і комунікацій, іншими технічними засобами
3.1.5.Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до їх компетенції.
4. КЕРІВНИЦТВО ДІЯЛЬНІСТЮ УПРАВЛІННЯ
4.1. Коростенська міська рада здійснює керівництво та контроль за господарсько-фінансовою діяльністю управління через свій виконавчий орган – виконавчий комітет.
4.2. Начальник Управління, керуючись чинним законодавством та цим Положенням, очолює роботу управління та несе повну відповідальність за його діяльність.
4.3. Начальник Управління здійснює наступні види діяльності:
4.3.1. Представляє в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, на підприємствах, установах, організаціях усіх форм власності інтереси Управління.
4.3.2. Видає накази по Управлінню, організовує і контролює їх виконання.
4.3.3. Організовує і контролює виконання правил внутрішнього трудового розпорядку працівниками Управління.
4.3.4. Подає на затвердження міському голові кошторис доходів і видатків, штатний розпис Управління у межах граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.
4.3.5. Затверджує положення про структурні підрозділи Управління і функціональні обов’язки його працівників за погодженням з міським головою або заступником міського голови, який відповідає за роботу Управління.
4.3.6. Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат на утримання Управління.
4.3.7. Готує пропозиції міському голові про призначення на посади та звільнення з посад працівників Управління.
5. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ
5.1.До складу управління входять:
5.1.1. Юридичний відділ.
5.1.2. Відділ бухгалтерського обліку.
5.1.3. Відділ прийому звернень громадян на призначення соціальних допомог та пільг.
5.1.4. Відділ призначення соціальних допомог та пільг.
5.1.5. Відділ соціального захисту потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи.
5.1.6. Відділ з питань соціального захисту інвалідів, учасників АТО, ветеранів війни та праці.
5.1.7. Відділ з питань праці.
5.2.Структура Управління і чисельність працівників відділів затверджується сесією Коростенської міської ради. Призначення та звільнення начальників відділів і працівників проводиться міським головою.
6. МАЙНО УПРАВЛІННЯ
6.1. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.
6.2. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників, кошторис доходів і видатків, штатний розпис Управління затверджує Коростенська міська рада.
6.3. Джерелом формування майна Управління є кошти міського бюджету та інші джерела не заборонені чинним законодавством.
6.4. Матеріально-технічне забезпечення управління службовими і складськими приміщеннями, службовим автотранспортом, засобами зв’язку та іншими матеріально-технічними засобами здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.
6.5. Фінансова діяльність здійснюється через бухгалтерію управління.
6.6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників) членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці і нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
7. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ
7.1. Припинення юридичної особи.
7.1.1. Юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників.
7.1.2. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
7.1.3.Порядок припинення юридичної особи в процесі відновлення її платоспроможності або банкрутства встановлюється законом.
7.2.Виконання рішення про припинення юридичної особи.
7.2.1. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
7.2.2. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.
Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
7.2.3. До комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.
7.2.4. Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
7.2.5. Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.
7.3. Злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи.
7.3.1. Злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
7.3.2. Законом може бути передбачено одержання згоди відповідних органів державної влади на припинення юридичної особи шляхом злиття або приєднання.
7.4.Порядок припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу та перетворення.
7.4.1. Кредитор може вимагати від юридичної особи, що припиняється, виконання зобов'язань якої не забезпечено, припинення або дострокового виконання зобов'язання, або забезпечення виконання зобов'язання, крім випадків, передбачених законом.
7.4.2. Після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов’язків юридичної особи, що припиняється шляхом поділу, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами.
7.4.3. Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом.
7.4.4. Порушення положень частин другої та третьої цієї статті є підставою для відмови у внесенні до єдиного державного реєстру запису про припинення юридичної особи та державній реєстрації створюваних юридичних осіб - правонаступників.
7.4.5. Юридична особа - правонаступник, що утворилася внаслідок поділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями юридичної особи, що припинилася, які згідно з розподільчим балансом перейшли до іншої юридичної особи - правонаступника. Якщо юридичних осіб - правонаступників, що утворилися внаслідок поділу, більше двох, таку субсидіарну відповідальність вони несуть солідарно.
7.4.6. Якщо правонаступниками юридичної особи є декілька юридичних осіб і точно визначити правонаступника щодо конкретних обов'язків юридичної особи, що припинилася, неможливо, юридичні особи - правонаступники несуть солідарну відповідальність перед кредиторами юридичної особи, що припинилася. Учасники (засновники) припиненої юридичної особи, які відповідно до закону або установчих документів відповідали за її зобов'язаннями, відповідають за зобов'язаннями правонаступників, що виникли до моменту припинення юридичної особи, у такому самому обсязі, якщо більший обсяг відповідальності учасників (засновників) за зобов'язаннями правонаступників не встановлено законом або їх установчими документами.
7.5. Перетворення юридичної особи.
7.5.1. Перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми.
7.5.2. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.
7.6. Виділ.
7.6.1. Виділом є перехід за розподільчим балансом частини майна, прав та обов'язків юридичної особи до однієї або кількох створюваних нових юридичних осіб.
7.6.2. Після прийняття рішення про виділ учасники юридичної особи або орган, що прийняв рішення про виділ, складають та затверджують розподільчий баланс.Суд, що прийняв рішення про виділ, у своєму рішенні визначає учасника юридичної особи або вищий орган юридичної особи (власника), який зобов'язаний скласти та затвердити розподільчий баланс.
7.6.3. Юридична особа, що утворилася внаслідок виділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями юридичної особи, з якої був здійснений виділ, які згідно з розподільчим балансом не перейшли до юридичної особи, що утворилася внаслідок виділу. Юридична особа, з якої був здійснений виділ, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями, які згідно з розподільчим балансом перейшли до юридичної особи, що утворилася внаслідок виділу. Якщо юридичних осіб, що утворилися внаслідок виділу, дві або більше, субсидіарну відповідальність вони несуть спільно з юридичною особою, з якої був здійснений виділ, солідарно.
7.6.4. Якщо після виділу неможливо точно встановити обов'язки особи за окремим зобов'язанням, що існувало у юридичної особи до виділу, юридична особа, з якої здійснено виділ, та юридичні особи, що були створені внаслідок виділу, несуть солідарну відповідальність перед кредитором за таким зобов'язанням.
7.7.Ліквідація юридичної особи.
7.7.1. Юридична особа ліквідується:
7.7.1.1. за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами;
7.7.1.2.за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, за позовом учасника юридичної особи або відповідного органу державної влади;
7.7.1.3. за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи в інших випадках, встановлених законом, - за позовом відповідного органу державної влади.
7.7.2. Якщо з позовом про ліквідацію юридичної особи звернувся орган державної влади, ліквідатором може бути призначений цей орган, якщо він наділений відповідними повноваженнями.
7.7.3. Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
7.8.Порядок ліквідації юридичної особи.
7.8.1. З дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.
7.8.2. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.
7.8.3. Під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред'явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
7.8.4. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб. У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.
7.8.5. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо закриття відокремлених підрозділів юридичної особи (філій, представництв) та відповідно до законодавства про працю здійснює звільнення працівників юридичної особи, що припиняється.
7.8.6. Ліцензії, документи дозвільного характеру та інші документи, а також печатки та штампи, які підлягають поверненню органам державної влади, органам місцевого самоврядування, повертаються їм ліквідаційною комісією (ліквідатором).
7.8.7. Для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку. До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
7.8.8. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
7.8.9. Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому Цивільним Кодексом України. У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи.
7.8.10. До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
9.8.11. Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів.
7.8.12. Майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів (у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування), передається учасникам юридичної особи, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом.
7.8.13. Документи, що підлягають обов'язковому зберіганню, передаються в установленому законодавством порядку відповідним архівним установам.
7.8.14. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.
7.9.Задоволення вимог кредиторів.
7.9.1. У разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості:
7.9.1.1. у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом;
7.9.1.2. у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов'язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності;
7.9.1.3. у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов'язкових платежів);
7.9.1.4. у четверту чергу задовольняються всі інші вимоги.
Вимоги однієї черги задовольняються пропорційно сумі вимог, що належать кожному кредитору цієї черги.
7.9.2. Черговість задоволення вимог кредиторів за договорами страхування визначається законом.
7.9.3. У разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право протягом місяця з дати, коли він дізнався або мав дізнатися про таку відмову звернутися до суду із позовом до ліквідаційної комісії. За рішенням суду вимоги кредитора можуть бути задоволені за рахунок майна, що залишилося після ліквідації юридичної особи.
7.9.4. Вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред'явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно.
7.9.5. Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними.
7.9.6. В разі припинення юридичної особи( у результаті її ліквідації, злиття , поділу приєднання або перетворення) активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям, відповідного виду зараховуються до доходів бюджету.
8. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО ПОЛОЖЕННЯ ПРО УПРАВЛІННЯ
8.1.Зміни, які сталися у цьому Положенні і які вносяться до державного реєстру, підлягають державній реєстрації за тими ж правилами, що встановлені для державної реєстрації підприємств відповідно до законодавства.
8.2.Зміни до установчих документів викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновником (учасником), або його уповноваженою особою. Установчі документи потребують посвідчення підписів засновників ( учасників) у відповідності до чинного законодавства України.
8.3. Юридична особа зобов’язана повідомити орган, що провів реєстрацію, про зміни, які сталися в установчих документах, для внесення необхідних змін до держаного реєстру.
Секретар міської ради В. Вигівський