ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Ясинецький О.А. |
|
Підготував: | Юридичний відділ |
---|---|
Галузь: | Житлове господарство |
Статус: | Чинний |
Дата: | 15.05.2018 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 10-22
Про затвердження нової редакції статуту КОМУНАЛЬНОГО ВИРОБНИЧО -ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА
РІШЕННЯ
двадцять друга сесія VІІ скликання
від 24.05.2018 р. №______двадцять друга сесія VІІ скликання
Про затвердження нової редакції статуту
КОМУНАЛЬНОГО ВИРОБНИЧО -
ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА
Розглянувши лист начальника КОМУНАЛЬНОГО ВИРОБНИЧО - ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА за вхідним номером 364/02-13 від 04.04.2018р. щодо затвердження Статуту у новій редакції із-за збільшення розміру статутного капіталу, відповідно до п.5 ст.57, п.4 ст. 78 Господарського кодексу України, рішень Коростенської міської ради, а саме: 18-ї сесії VII скликання від 30.11.2017р. №874 «Про внесення змін до міського бюджету на 2017 рік» та 20-ї сесії VII скликання від 22.02.2018р. №958 « Про внесення змін до міського бюджету на 2018 рік», керуючись ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада,
ВИРІШИЛА:
1. Збільшити розмір статутного капіталу КОМУНАЛЬНОГО ВИРОБНИЧО – ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА за рахунок внеску у статутний капітал та встановити його в розмірі 24 062 261,25 ( двадцять чотири мільйони шістдесят дві тисячі двісті шістдесят одна грн.25 копійок ).
2.Затвердити нову редакцію статуту КОМУНАЛЬНОГО ВИРОБНИЧО - ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА та оформити у відповідності до вимог чинного законодавства України (додається).
3.Попередню редакцію статуту КОМУНАЛЬНОГО ВИРОБНИЧО - ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА затверджену рішенням Коростенської міської ради (шістнадцята сесія VII скликання ) від 31.08.2017р. № 776 «Про затвердження нової редакції статуту КОМУНАЛЬНОГО ВИРОБНИЧО -
ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА » визнати такою, що втратила чинність.
4. Уповноважити начальника КОМУНАЛЬНОГО ВИРОБНИЧО - ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА подати документи державному реєстратору на внесення змін до Єдиного держаного реєстру у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Міський голова В. Москаленко
Секретар міської ради В.Вигівський
Заступник міського голови О. Ясинецький
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради О.Заєць
Начальник відділу державної реєстрації Т. Рибачук
Начальник юридичного відділу Т.Камінська
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Рішенням Коростенської міської ради
(двадцята сесія VII скликання)
від 24.05.2018р. №_____
Міський голова
_________________В.Москаленко
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ВИРОБНИЧО–ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА
(нова редакція)
КОМУНАЛЬНОГО ВИРОБНИЧО–ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА
(нова редакція)
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1 Комунальне виробничо–господарське підприємство, надалі за текстом «підприємство» , створене Коростенською міською радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», шляхом реорганізації виробничого об’єднання житлово – комунального господарства та побутового обслуговування ( ВОЖКГ та ПО ).
1.2. Організаційно – правова форма підприємства – комунальне підприємство.
1.3. Власність підприємства є спільною комунальною власністю територіальної громади міста Коростеня в особі Коростенської міської ради:
Код ЄДРПОУ 13576977 , юридична адреса: 11500 Житомирська обл. м. Коростень, вул. Грушевського, 22.
1.4. Підприємство є юридичною особою, статус якої набирає з моменту державної реєстрації , має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, круглу печатку зі своїм найменуванням, кутовий та інші штампи, бланки, інші реквізити.
1.5. Підприємство має свої майнові та немайнові права і обов’язки , від свого імені виступає позивачем і відповідачем в судових органах.
1.6. Підприємство в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Постановами Верховної ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, Постановами і Декретами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Держжитлокомунгоспу, рішеннями Житомирської обласної ради, облдержадміністрації, міської ради та її виконкому, розпорядженнями голови облдержадміністрації та міського голови.
1.7. Юридична адреса : 11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 23.
1.8. Назва підприємства :
1.8.1. Повна назва українською мовою : КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО – ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ;
1.8.2. Скорочена назва українською мовою : КВГП ;
1.9. Підприємство є правонаступником виробничого об’єднання житлово – комунального господарства та побутового обслуговування ( ВОЖКГ та ПО ).
- ПРЕДМЕТ ТА МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ.
2.2. Підприємство створене з метою забезпечення своєчасного обслуговування населення та підприємств міста Коростеня в частині проведення заходів для підтримання належного технічно - експлуатаційного, санітарно - екологічного стану, проведенню благоустрою міста , отримання прибутку та здійснює наступні види діяльності:
2.2.1. монтажі, ремонтні, будівельні роботи на об’єктах народно – господарського призначення, благоустрою, капітального та поточного ремонту та заміні сантехобладнання;
2.2.2. придбання та реалізація санітарного – технічного, будівельного обладнання та матеріалів;
2.2.3. ремонт та технічне обслуговування автомобілів, механізмів, інших самохідних машин та торгівля запасними частинами до них;
2.2.4. організація , обслуговування та експлуатація автостоянок ;
2.2.5. оптова, роздрібна, лоткова торгівля в тому числі через власні магазини, кіоски;
2.2.6. виробництво, закупівля, переробка, розфасовка та реалізація товарів народного споживання продовольчої та непродовольчої груп;
2.2.7. виробництво ( вирощування ) , заготівля, переробка та реалізація сільськогосподарської продукції тваринного та рослинного походження ;
2.2.8. переробка деревини та відходів з деревини, виробництво та реалізація виробів з дерева в тому числі будівельних матеріалів, столярних виробів, різних типів меблів та комплектуючих до них ;
2.2.9. розвиток підсобних промислів та виготовлення товарів народного споживання;
2.2.10. дизайнерські реставраційні та художньо – оздоблювальні роботи ;
2.2.11. надання юридичних послуг ;
2.2.12. надання посередницьких послуг в купівлі, продажу, оренді ( наймі ) квартир, будинків нежитлових приміщень, споруд інших об’єктів нерухомості;
2.2.13. надання матеріально – технічних, агросервісних, посередницьких послуг юридичним та фізичним особам;
2.2.14. обслуговування вулиць, площ, провулків, парків, скверів, фонтанів, набережних інших місць громадського користування ;
2.2.15. обслуговування, в тому числі і санітарне прибирання при будинкових ділянок;
2.2.16. організація проведення виховної і спортивно – масової роботи серед населення міста ;
2.2.17. надання транспортних послуг ;
2.2.18. здійснення збору, транспортування, утилізації побутових та виробничих відходів (сміття) ;
2.2.19. Знищення бездомних тварин та їх утилізація ;
2.2.20.обслуговування на договірних умовах територій належних установам, організаціям, підприємствам та громадянам в частині збору, вивозу (транспортування) та утилізацію побутових та виробничих відходів (сміття).
2.2.21. надання усіх видів ритуальних послуг та торгівля ритуальними атрибутами;
2.2.22. утримання (обслуговування) кладовищ, інших місць захоронення;
2.2.23. обслуговування на території міста пам’ятників культури , архітектури, історії, археології;
2.2.24. здійснення озеленення міста ;
2.2.25. утримання тепличного господарства , вирощування і реалізація розсади, квітів, іншої продукції рослинного походження ;
2.2.26. утримання об’єктів зеленого господарства ;
2.2.27. утримання підсобних господарств, вирощування і реалізація продукції рослинного та тваринного походження в тому числі молодняку сільськогосподарських тварин та птиці ;
2.2.28. здійснення освітлення вулиць, площ, провулків, парків, скверів інших місць громадського користування ;
2.2.29. здійснення рятувальних заходів на водах ;
2.2.30. надання побутових послуг( косметичні, перукарські послуги, пошив та ремонт одягу, взуття, головних уборів, ремонт холодильного устаткування та інші послуги) ;
2.2.31. розроблення нових моделей одягу, взуття, головних уборів, зачісок і тому подібне та впровадження їх у виробництво ;
2.2.32. надання інших платних послуг юридичним та фізичним особам;
2.2.33. капітальний та поточний ремонт мостів та шляхопроводів;
2.2.34. здійснює нове будівництво шляхів міста;
2.2.35. надання транспортних послуг;
2.2.36. утримання шляхів, мостів та шляхопроводів у належному стані;
2.2.37. санітарна очистка міста, збір, вивіз та утилізація побутових та виробничих відходів (сміття);
2.2.38. поливка, миття шляхів міста;
2.2.39. утримання та ремонт електромережі шляхів міста;
2.2.40. дотримання та ремонт об’єктів дорожньої безпеки;
2.2.41. матеріально-технічне забезпечення підприємства;
2.2.42. виробництво асфальту;
2.2.43. торгівельно-закупівельну, посередницьку і комерційну діяльність;
2.2.44. бере участь у прийомі та експлуатації своїх споруд і будівель у межах міста;
2.2.45. технічне обслуговування, капітальний та поточний ремонт каналізаційних систем водостоків;
2.2.46. утримання та ремонт автобусних зупинок міста;
2.2.47. розмітку вулиць фарбою;
2.2.48. має право виконувати роботи організаціям, підприємствам і установам (які не відносяться до комунальної власності) на основі укладених договорів;
2.2.49. реєструє, проводить контроль та оформляє виконання земельних робіт на об’єктах, які знаходяться на балансі організації , що проводить земляні роботи;
2.2.50. дотримання тепличного господарства, вирощування і реалізація розсади, квітів, іншої продукції рослинництва;
2.2.51. здійснення освітлення вулиць, площ, провулків, парків, скверів та інших місць громадського користування;
2.2.52. поточний ремонт об’єктів благоустрою міста: малих архітектурних форм, об’єктів парку;
2.2.53. організацію видовищних заходів.
2.3 Види діяльності, які потребують спеціальний дозвіл (ліцензування) проводиться підприємством лише після одержання таких дозволів (ліцензій).
2.4. Підприємство на підставі повного госпрозрахунку забезпечує самоокупність фінансових затрат по удосконаленню виробництва, соціальному розвитку і оплаті праці, відповідає за результати своєї господарської діяльності, виконання обов’язків перед постачальниками, споживачами, бюджетом і банком.
- ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ.
3.2. Коростенська міська рада здійснює управління та контроль за господарсько – фінансовою діяльністю підприємства через свій виконавчий комітет та його структурні підрозділи.
3.3. Виконавчий комітет Коростенської міської ради здійснює управління безпосередньо або через свої відповідні структурні підрозділи.
3.4. До компетенції Коростенської міської ради в управлінні підприємством входить :
3.4.1. прийняття рішення про створення , реорганізацію та ліквідацію підприємства;
3.4.2. затвердження статуту підприємства та внесення змін і доповнень до нього;
3.4.3. визначення основних напрямків діяльності та втілення нових форм господарювання підприємства.
3.5. Коростенська міська рада , в разі необхідності, може делегувати, частково або повністю, свої виключні права своєму виконавчому органу – виконавчому комітету Коростенської міської ради або його структурним підрозділам.
3.6. Компетенція виконавчого комітету Коростенської міської ради та його відповідних структурних підрозділів:
3.6.1. здійснення контролю за господарсько – фінансовою діяльністю підприємства ;
3.6.2. визначення розміру грошового забезпечення керівника підприємства, із обов’язковим погодженням з виконавчим комітетом Коростенської міської ради.
3.7. Для оперативного керівництва підприємством на контрактній основі приймається на роботу керівник ( начальник ) підприємства. Контракт з керівником підприємства укладає та підписує міський голова.
3.8. Керівник ( начальник ) підприємства в межах своєї компетенції, наданої засновником, здійснює такі види діяльності :
3.8.1. діє без доручення від імені підприємства та представляє його інтереси на всіх підприємствах, установах, та організаціях ;
3.8.2. відповідно до вимог чинного законодавства укладає господарські, трудові та інші договори та угоди ;
3.8.3. видає доручення ;
3.8.4. відкриває рахунки в установах банків ;
3.8.5. в суворій відповідності до вимог чинного законодавства України, приймає на роботу та звільняє з роботи працівників підприємства, а також застосовує до них заходи заохочення та стягнення ;
3.8.6.видає накази та розпорядження по підприємству ;
3.8.7. затверджує документи, які регламентують внутрішній розпорядок роботи підприємства, з обов’язковим попереднім погодженням із виконавчим комітетом міської ради та його відповідними структурними підрозділами.
3.9. Компетенція і повноваження трудового колективу :
3.9.1. розглядає і затверджує проекти колективного договору ;
3.9.2. визначає і затверджує перелік і порядок надання працівникам підприємства соціальних пільг;
3.9.3. бере участь у визначенні матеріального і морального стимулювання продуктивної праці ;
3.9.4. розглядає разом з власником або уповноваженим ним органом зміни та доповнення, що вносяться до статуту підприємства ;
3.10. Основною формою реалізації прав трудового колективу є загальні збори трудового колективу, в компетенцію яких входить розгляд питань виробничо – господарської та іншої діяльності в межах, встановлених даним статутом.
3.11. Свої повноваження колектив виражає через загальні збори та обраний профспілковий комітет.
4.МАЙНО ПІДПРИЄМСТВА.
4.1 Майно підприємства складають: статутний капітал в сумі 24 062 261,25 (двадцять чотири мільйони шістдесят дві тисячі двісті шістдесят одна грн. 25 копійок), інші фонди підприємства, обігові кошти, доходи від реалізації послуг та іншої діяльності, основні та оборотні засоби, грошові кошти, а також інші матеріальні цінності, вартість яких визначається в самостійному балансі підприємства.
4.2. Джерелом формування майна підприємства є :
4.2.1. доходи від надання послуг та іншої діяльності, визначеної даним статутом ;
4.2.2. дотації з бюджету ;
4.2.3. інші джерела, не заборонені чинним законодавством.
4.3. Підприємство несе повну матеріальну відповідальність перед юридичними та фізичними особами за нанесені матеріальні збитки з вини підприємства.
5.ГОСПОДАРСЬКО – ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ.
5.1. Підприємство складає плани господарської діяльності, основу яких становлять договори з підприємствами , організаціями, установами та населенням, виходячи із попиту на послуги постачальників технічних ресурсів.
5.2. Всі плани господарської діяльності погоджуються в установленому порядку із засновником або уповноваженим ним органом ( міськвиконкомом або його структурними підрозділами у відповідності до їх компетенції ).
5.3. Підприємство надає послуги, виконує роботи і реалізує продукцію за договірними цінами і тарифами, а у випадках, передбачених чинним законодавством України, за державними регульованими цінами і тарифами.
5.4. Відносини підприємства з іншими юридичними та фізичними особами будуються на основі договорів.
5.5. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності підприємства є прибуток ( збиток ).
5.6. Підприємство, з обов’язковим погодженням із власником, міськвиконкомом та його відповідними структурними підрозділами, у суворій відповідності до вимог чинного законодавства, визначає форму і систему оплати праці, тарифні ставки і посадові оклади згідно професії, кваліфікації працюючих та складності умов виконання робіт.
5.7. Всі розрахунки підприємств, включаючи платежі до бюджету і виплату зарплати, здійснюються при надходженні розрахункових документів.
5.8. Розрахунки підприємства проводяться у безготівковому або в готівковому порядку через відділення банку.
5.9. Підприємство самостійно здійснює своє матеріально – технічне забезпечення через систему прямих договорів або посередницьких організацій.
5.10. Підприємство зобов’язане забезпечити всіх працюючих безпечними умовами праці, несе відповідальність в установленому чинним законодавством порядку за шкоду, заподіяну здоров’ю і працездатності.
5.11. Підприємство формує свої фінансові ресурси за рахунок виручки від реалізації робіт, послуг, кредитів і інших джерел.
5.12. Крім доходів від основної діяльності , підприємство отримує від фінансового управління грошові кошти на покриття витрат , пов’язаних з наданням пільг по оплаті квартир, комунальних послуг окремим категоріям населення, а також збитків, які утворилися через різницю між тарифами і собівартістю наданих послуг.
5.13. Підприємство, в межах своєї компетенції, здійснює розподіл прибутку по фондах.
5.14. Облік і звітність підприємство проводить згідно з вимогами нормативних і статистичних документів органів статистики.
5.15. Підприємство несе повну відповідальність за збереження матеріальних цінностей як перед фізичними , так і юридичними особами.
5.16. Ревізії і обстеження діяльності підприємства здійснюються в порядку, установленому чинним законодавством України.
- РЕОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЛІКВІДАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА.
6.1.1. Юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників.
6.1.2. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
6.1.3. Порядок припинення юридичної особи в процесі відновлення її платоспроможності або банкрутства встановлюється законом.
6.1.4. Особливості припинення банку як юридичної особи встановлюються законом.
6.2.Виконання рішення про припинення юридичної особи.
6.2.1. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
6.2.2. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.
Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
6.2.3. До комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.
6.2.4. Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
6.2.5. Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.
6.3. Злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи.
6.3.1. Злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
6.3.2. Законом може бути передбачено одержання згоди відповідних органів державної влади на припинення юридичної особи шляхом злиття або приєднання.
6.4.Порядок припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу та перетворення.
6.4.1. Кредитор може вимагати від юридичної особи, що припиняється, виконання зобов'язань якої не забезпечено, припинення або дострокового виконання зобов'язання, або забезпечення виконання зобов'язання, крім випадків, передбачених законом.
6.4.2. Після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов’язків юридичної особи, що припиняється шляхом поділу, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами.
6.4.3. Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом.
6.4.4. Порушення положень частин другої та третьої цієї статті є підставою для відмови у внесенні до єдиного державного реєстру запису про припинення юридичної особи та державній реєстрації створюваних юридичних осіб - правонаступників.
6.4.5. Юридична особа - правонаступник, що утворилася внаслідок поділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями юридичної особи, що припинилася, які згідно з розподільчим балансом перейшли до іншої юридичної особи - правонаступника. Якщо юридичних осіб - правонаступників, що утворилися внаслідок поділу, більше двох, таку субсидіарну відповідальність вони несуть солідарно.
6.4.6. Якщо правонаступниками юридичної особи є декілька юридичних осіб і точно визначити правонаступника щодо конкретних обов'язків юридичної особи, що припинилася, неможливо, юридичні особи - правонаступники несуть солідарну відповідальність перед кредиторами юридичної особи, що припинилася. Учасники (засновники) припиненої юридичної особи, які відповідно до закону або установчих документів відповідали за її зобов'язаннями, відповідають за зобов'язаннями правонаступників, що виникли до моменту припинення юридичної особи, у такому самому обсязі, якщо більший обсяг відповідальності учасників (засновників) за зобов'язаннями правонаступників не встановлено законом або їх установчими документами.
6.5. Перетворення юридичної особи.
6.5.1. Перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми.
6.5.2. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.
6.6. Виділ.
6.6.1. Виділом є перехід за розподільчим балансом частини майна, прав та обов'язків юридичної особи до однієї або кількох створюваних нових юридичних осіб.
6.6.2. Після прийняття рішення про виділ учасники юридичної особи або орган, що прийняв рішення про виділ, складають та затверджують розподільчий баланс.Суд, що прийняв рішення про виділ, у своєму рішенні визначає учасника юридичної особи або вищий орган юридичної особи (власника), який зобов'язаний скласти та затвердити розподільчий баланс.
6.6.3. Юридична особа, що утворилася внаслідок виділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями юридичної особи, з якої був здійснений виділ, які згідно з розподільчим балансом не перейшли до юридичної особи, що утворилася внаслідок виділу. Юридична особа, з якої був здійснений виділ, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями, які згідно з розподільчим балансом перейшли до юридичної особи, що утворилася внаслідок виділу. Якщо юридичних осіб, що утворилися внаслідок виділу, дві або більше, субсидіарну відповідальність вони несуть спільно з юридичною особою, з якої був здійснений виділ, солідарно.
6.6.4. Якщо після виділу неможливо точно встановити обов'язки особи за окремим зобов'язанням, що існувало у юридичної особи до виділу, юридична особа, з якої здійснено виділ, та юридичні особи, що були створені внаслідок виділу, несуть солідарну відповідальність перед кредитором за таким зобов'язанням.
6.7.Ліквідація юридичної особи
6.7.1. Юридична особа ліквідується:
6.7.1.1. за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами;
6.7.1.2.за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, за позовом учасника юридичної особи або відповідного органу державної влади;
6.7.1.3. за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи в інших випадках, встановлених законом, - за позовом відповідного органу державної влади.
6.7.2. Якщо з позовом про ліквідацію юридичної особи звернувся орган державної влади, ліквідатором може бути призначений цей орган, якщо він наділений відповідними повноваженнями.
6.7.3. Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
6.7.4. Особливості ліквідації банків встановлюються законом про банки і банківську діяльність.
6.8.Порядок ліквідації юридичної особи.
6.8.1. З дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.
6.8.2. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.
6.8.3. Під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред'явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
6.8.4. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.
6.8.5. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо закриття відокремлених підрозділів юридичної особи (філій, представництв) та відповідно до законодавства про працю здійснює звільнення працівників юридичної особи, що припиняється.
6.8.6. Ліцензії, документи дозвільного характеру та інші документи, а також печатки та штампи, які підлягають поверненню органам державної влади, органам місцевого самоврядування, повертаються їм ліквідаційною комісією (ліквідатором).
6.8.7. Для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
6.8.8. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
6.8.9. Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому Цивільним Кодексом України. У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи.
6.8.10. До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
6.8.11. Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів.
6.8.12. Майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів (у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування), передається учасникам юридичної особи, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом.
6.8.13. Документи, що підлягають обов'язковому зберіганню, передаються в установленому законодавством порядку відповідним архівним установам.
6.8.14. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.
6.9.Задоволення вимог кредиторів.
6.9.1. У разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості:
6.9.1.1. у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом;
6.9.1.2. у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов'язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності;
6.9.1.3. у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов'язкових платежів);
6.9.1.4. у четверту чергу задовольняються всі інші вимоги.
Вимоги однієї черги задовольняються пропорційно сумі вимог, що належать кожному кредитору цієї черги.
6.9.2. Черговість задоволення вимог кредиторів за договорами страхування визначається законом.
6.9.3. У разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право протягом місяця з дати, коли він дізнався або мав дізнатися про таку відмову звернутися до суду із позовом до ліквідаційної комісії. За рішенням суду вимоги кредитора можуть бути задоволені за рахунок майна, що залишилося після ліквідації юридичної особи.
6.9.4. Вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред'явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно.
6.9.5. Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними.
7. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ.
7.1.Зміни, які сталися у цьому Статуті і які вносяться до державного реєстру, підлягають державній реєстрації за тими ж правилами, що встановлені для державної реєстрації підприємств відповідно до Законодавства.
7.2.Зміни до установчих документів викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновником (учасником) або його уповноваженою особою. Установчі документи потребують посвідчення підписів засновників ( учасників) або уповноваженої особи у відповідності до чинного законодавства України.
7.3. Підприємство зобов’язане повідомити орган, що провів реєстрацію, про зміни, які сталися в установчих документах, для внесення необхідних змін до держаного реєстру.
Секретар міської ради В. Вигівський