ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

X

Скликання:

VIII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    31
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    7

РІШЕННЯ
  десята сесія VІІІ скликання
 

від  28.10.2021 р. №587

Про включення до Переліку другого типу для передачі в оренду без проведення аукціону нежитлових будівель за адресою: вул. Козака,7,
с. Іскорость, Коростенський район, Житомирська область, Коростенська міська територіальна громада

          Розглянувши заявку благодійного фонду «Єлеон» №16053 від 04.10.2021р., подану через електронну торгову систему «Прозорро.Продажі», щодо включення нежитлових будівель по вул. Козака,7, в с. Іскорость Коростенської міської територіальної громади до Переліку другого типу для передачі в оренду без проведення аукціону, відповідно ст.6, ст.15 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 р. №483, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності, керуючись ст.25, ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Коростенська міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Включити до Переліку другого типу об’єктів комунальної власності Коростенської міської територіальної громади, що підлягають передачі в оренду без проведення аукціону, нежитлових будівель загальною площею 237,4 кв.м. за адресою: вул. Козака,7, с. Іскорость, Коростенський район, Житомирська область, Коростенська міська територіальна громада.
 
 
Міський голова                                                      Володимир  МОСКАЛЕНКО
 

Секретар міської ради

О. Олексійчук

Заступник міського голови
Заступник міського голови

О. Ясинецький
О. Синицький

Начальник управління земельних відносин та комунальної власності

 
С. Любочко

Начальник відділу комунальної власності

Г. Бабська

Начальник юридичного відділу
Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності міської ради         

Т. Камінська
 
О. Заєць