ОПИС ДОКУМЕНТУ
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Сесія: | VI |
Скликання: | VIII |
Проголосовано: | За основу і в цілому |
Рішення: | Прийнято |
Дата прийняття: | 10.06.2021 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
31
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
8
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 406
Про звернення депутатів Коростенської міської ради VIIІ скликання до Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звуження соціальних прав українців
шоста сесія VІІІ скликання
від 10.06.2021 р. № 406
Про звернення депутатів Коростенської міської ради VIIІ скликання до Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звуження соціальних прав українців
Відповідно до статті 25 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Коростенська міська рада
ВИРІШИЛА:
1.Підтримати звернення до Президента України, Кабінету Міністрів України, що додається.
2.Доручити міському голові підписати звернення та направити за належністю.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради О.Олексійчук
Голова фракції «Європейська соліданість»
в Коростенській міській раді Н.Тертична
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради О.Заєць
Начальник юридичного відділу Т. Камінська
Додаток до рішення 6 сесії Коростенської міської ради VIIІ скликання від 10.06.2021 р. №406
Президенту України
Зеленському В.О.
Прем’єр-міністру України
Шмигалю Д.А.
Звернення
депутатів Коростенської міської ради VIIІ скликання до Президента України, Кабінету Міністрів України щодо захисту соціальних прав громадян
До управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської ради надходять численні звернення і скарги громадян в зв’язку із змінами до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року № 420 та від 19 травня 2021 року № 505
Аналіз змісту нових норм Положення свідчить про прискіпливе ставлення до отримувачів житлової субсидії, які в загальній кількості являються особами похилого віку.
А саме, затвердженими змінами передбачено, що за наявності у власності заявника двох транспортних засобів віком до 15 років, житлова субсидія не призначається. Яким чином автомобіль, проданий за генеральним дорученням 10 років тому назад, не дає права громадянину права на субсидію сьогодні? Тільки тому, що згідно норм чинного законодавства, цей давно проданий автомобіль продовжує бути власністю громадянина?
Також до транспортних засобів які впливають на право отримувати субсидію на ЖКП належать мотоцикли, ціна яких складає від 10тис. грн. до 20 тис. грн. І зазвичай, ці транспортні засоби необхідні для громадян похилого віку, для того щоб дістатись до присадибних ділянок. Але якщо цей мотоцикл має рік випуску менше ніж 5 років, то категорія непрацюючих громадян втрачає право на отримання субсидії.
Зрозуміло, що в постанові Кабінету Міністрів України неможливо передбачити всі випадки, коли потрібно приймати рішення, виходячи з конкретних умов, в яких перебуває українська родина. Для цього раніше в Положенні існував механізм призначення житлових субсидій через рішення спеціальної комісії, створеної за рішенням органів місцевого самоврядування.
Однак, внесеними змінами, комісії з питань призначення житлових субсидій ліквідовано. Таким чином, органи місцевого самоврядування позбавлені можливості призначити житлову субсидію заявнику, родина якого знаходиться в складних життєвих обставинах.
Такі дії уряду свідчать, що при прийняті зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року N 848 порушують конституційні права громадян, зокрема, право громадян на соціальний захист, яке передбачено статтею 46 Конституції України.
Одночасно пропонуємо переглянути норми для отримання житлових субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування», оскільки вони зменшені до такого розміру, що вже давно не покривають розміру фактичного використання їх вартості при обчислені пільг та субсидій.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо:
- відновити роботу комісій з питань призначення житлових субсидій при органах місцевого самоврядування;
- переглянути соціальні нормативи використання житлово-комунальних послуг для розрахунку пільг та субсидій;
- скасувати норми Постанови, які порушують конституційні права громадян, які звертаються за призначенням субсидій.
Секретар міської ради Олександр ОЛЕКСІЙЧУК