ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XL

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер рішення:

1912

Проголосовано:

27.08.2020 11:41:58

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    23
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    9

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 1912
Про  затвердження  змін у структурі виконавчих органів міської ради

РІШЕННЯ
сорокова  сесія   VІІ скликання
 
від   27.08.2020 р. №1912 
                                                    
Про  затвердження  змін у структурі  виконавчих органів міської ради
 
У зв’язку із рішенням Коростенської міської ради від 01.06.2020 року №1854 «Про затвердження Концепції модернізації Центру адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради» з метою покращення якості надання адміністративних послуг , рекомендації експертів Проекту «U-LEAD з Європою»,  впорядкування діяльності структурних підрозділів виконавчих органів міської ради, керуючись  п.5 ч.1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності, міська рада 
         
ВИРІШИЛА:
 
Затвердити  зміни до структури  апарату управління виконавчих органів міської ради  (додаток – структура апарату виконавчих органів  міської ради  в новій редакції).
 
1.  Перейменувати з 01.11.2020 року Центр надання адміністративних послуг в місті Коростені на відділ організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради.
 
2. Вивести з 01.11.2020 року із структури посаду начальника Центру надання адміністративних послуг, адміністратора;
 
2.1. Вивести із структури  з 01.11.2020 року чотири  посади адміністратора.
 
3. Ввести в структуру з 01.11.2020 року посаду начальника відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради, адміністратора;
 
3.1. Ввести в структуру з 01.11.2020 року чотири  посади адміністратора відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради.
 
4. Рішення міської ради від 17.10.2019 р. №1611 визнати таким, що втратило чинність.
 
 
 
Міський голова                                                        Володимир МОСКАЛЕНКО
 
Секретар міської ради                                                                               В. Вигівський
Заступник міського голови-
начальник фінансового управління                                                         Л.Щербанюк
Керуючий справами виконкому                                                               А.Охрімчук
Начальник юридичного відділу                                                                Т.Камінська  
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                                                       О.Заєць
Начальник режимно-секретної
та кадрової служби                                                                                      Р.Іванова
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ДОДАТКИ

1 дод структура _copy.pdf Переглянути
2 довідка_copy.pdf Переглянути
3 пояснювальна_copy.pdf Переглянути
4 таблиця_copy.pdf Переглянути