РІШЕННЯ
Сорокова сесії VІІ скликання
ПРОЕКТ
від 27.08.2020 р. №______
Про затвердження змін у структурі
виконавчих органів міської ради
У зв’язку із рішенням Коростенської міської ради від 01.06.2020 року №1854 «Про затвердження Концепції модернізації Центру адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради» з метою покращення якості надання адміністративних послуг , рекомендації експертів Проекту «U-LEAD з Європою», впорядкування діяльності структурних підрозділів виконавчих органів міської ради, керуючись п.5 ч.1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
ВИРІШИЛА:
Затвердити зміни до структури апарату управління виконавчих органів міської ради (додаток – структура апарату виконавчих органів міської ради в новій редакції).
1. Перейменувати з 01.11.2020 року Центр надання адміністративних послуг в місті Коростені на відділ організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради.
2. Вивести з 01.11.2020 року із структури посаду начальника Центру надання адміністративних послуг, адміністратора;
2.1. Вивести із структури з 01.11.2020 року чотири посади адміністратора.
3. Ввести в структуру з 01.11.2020 року посаду начальника відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради, адміністратора;
3.1. Ввести в структуру з 01.11.2020 року чотири посади адміністратора відділу організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради.
4. Рішення міської ради від 17.10.2019 р. №1611 визнати таким, що втратило чинність
.
Міський голова В. Москаленко
Секретар міської ради В. Вигівський
Заступник міського голови-
начальник фінансового управління Л.Щербанюк
Керуючий справами виконкому А.Охрімчук
Начальник юридичного відділу Т.Камінська
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради О.Заєць
Начальник режимно-секретної
та кадрової служби Р.Іванова