ОПИС ДОКУМЕНТУ
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Сесія: | XL |
Скликання: | VII |
Проголосовано: | За основу і в цілому |
Рішення: | Прийнято |
Дата прийняття: | 27.08.2020 |
Підготував: | Центр надання адміністративних послуг |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
23
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
3
- Відсутні
9
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 1917
Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради
РІШЕННЯ
сорокова сесія VІІ скликання
від 27.08.2020 р. № 1917
Про затвердження переліку
адміністративних послуг, що надаються через
Центр надання адміністративних послуг
виконавчого комітету Коростенської міської ради
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», рішенням Коростенської міської ради від 11.06.2020 року № 1854 «Про затвердження Концепції модернізації Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради на 2020-2022 роки», з метою метою оптимізації та належної організації надання адміністративних послуг, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади, депутатської діяльності та етики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради згідно з додатком до цього рішення.
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 05.02.2020 року № 427 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Коростені».
3. Доручити виконавчому комітету Коростенської міської ради в установленому законодавством порядку розробити (внести зміни) та затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг.
4. Це рішення набирає чинності з 01.11.2020 року.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради у сфері збалансованого економічного і соціального розвитку міста та керуючого справами виконкому.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради В.Вигівський
Керуючий справами виконкому А. Охрімчук
Заступник міського голови О.Ясинецький
Начальник центру надання адміністративних
послуг у місті Коростені О.Іванова
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради О.Заєць
Начальник юридичного відділу Т. Камінська
ДОДАТКИ
1 | 1917 дод.pdf | Переглянути |
---|