сорокова сесія VІІ скликання
від 27.08.2020 р. № 1913
Про утворення Центру надання
адміністративних послуг виконавчого
комітету Коростенської міської ради
як постійно діючого робочого органу
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», рішенням Коростенської міської ради від 11.06.2020 року № 1854 «Про затвердження Концепції модернізації Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради на 2020-2022 роки», з метою покращення якості надання адміністративних послуг, враховуючи рекомендації експертів Проекту «U-LEAD з Європою», компонент 2 в частині створення Центрів надання адміністративних послуг (раунд 4), постійної комісії міської ради з питань законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади, депутатської діяльності та етики, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Утворити Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради як постійно діючий робочий орган.
2. Доручити виконавчому комітету Коростенської міської ради визначити час прийому суб’єктів звернень в Центрі надання адміністративних послуг у відповідності до законодавства.
3. Визнати таким, що втратило чинність, рішення двадцять четвертої сесії Коростенської міської ради VI скликання від 06.06.2013 року № 1120 «Про створення Центру з надання адміністративних послуг у місті Коростені».
4. Це рішення набирає чинності з 01.11.2020 року.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради у сфері збалансованого економічного і соціального розвитку міста та керуючого справами виконкому.
Міський голова Володимир МОСКАЛЕНКО
Секретар міської ради В.Вигівський
Керуючий справами виконкому А. Охрімчук
Заступник міського голови О.Ясинецький
Начальник центру надання адміністративних
послуг у місті Коростені О.Іванова
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради О.Заєць
Начальник юридичного відділу Т. Камінська