ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XXXIII

Скликання:

VII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

29.08.2019

Підготував:

Відділ охорони здоров`я

Галузь:

Охорона здоров`я

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    25
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    4
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 1566
Про надання дозволу на оптимізацію чисельності та штату працівників стоматологічної поліклініки комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради»

РІШЕННЯ
тридцять третя  сесія VІІ скликання
 

від  29.08.2019 р. №1566
 

Про надання дозволу на оптимізацію чисельності
та штату працівників стоматологічної
поліклініки комунального некомерційного
підприємства «Коростенська центральна міська
лікарня Коростенської міської ради»
 
Розглянувши лист генерального директора комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» за № 914/02-13 від 14.08.2019 р. про оптимізацію чисельності та штату працівників стоматологічної поліклініки, керуючись ст. 25,  ст.26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради  з питань бюджету, економіки та комунальної власності , з питань соціального захисту, охорони здоров’я та екології, - Коростенська міська рада
 
ВИРІШИЛА:

1.Надати дозвіл комунальному некомерційному підприємству «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» на  проведення  оптимізації чисельності та штату працівників стоматологічної поліклініки.

2.Генеральному директору комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» до 31.12.2019 року провести оптимізацію чисельності та штату працівників стоматологічної поліклініки згідно норм чинного законодавства України.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника відділу охорони здоров’я  Зайця М.А.
 
Міський голова                                                                        В. Москаленко

Секретар міської ради                                                                                            В.Вигівський
Заступник міського голови                                                                                   О.Дзиґа
Заступник міського голови -
начальник фінансового управління                                                                        Л.Щербанюк
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                                                                  О.Заєць
Начальник відділу охорони здоров'я                                                                  М. Заєць
Начальник юридичного відділу                                                                              Т.Камінська