ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XXIV

Скликання:

VII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

30.08.2018

Підготував:

Юридичний відділ

Галузь:

Комунальне господарство та благоустрій

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    33
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    2

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 1166
Про затвердження нової редакції статуту Коростенського комунального підприємства «Водоканал»

РІШЕННЯ
двадцять четверта сесія VІІ скликання
 
від  30.08.2018 р. №1166
 
Про затвердження нової редакції  статуту Коростенського
комунального підприємства «Водоканал»
 
 
 Розглянувши лист начальника Коростенського комунального підприємства «Водоканал» за вх. № 694/02-13 від 25.06.2018р. щодо затвердження Статуту  у новій  редакції  із-за збільшення розміру  статутного капіталу, відповідно п.5  ст.57, п.4 ст. 78  Господарського кодексу України, рішення Коростенської міської ради, а саме: 19-ї сесії VII скликання від 21.12.2017р. № 910 «Про міський бюджет на 2018р.», керуючись ст.25  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Збільшити розмір статутного капіталу Коростенського комунального підприємства «Водоканал» за рахунок внеску у статутний капітал та встановити його в  розмірі 28 942 139,96  (двадцять  вісім  мільйонів   дев’ятсот  сорок дві   тисячі  сто тридцять дев’ять  гривень  96 копійок).
2. Затвердити нову редакцію статуту Коростенського комунального підприємства «Водоканал»  (додається).
3.  Попередню редакцію  статуту Коростенського комунального  підприємства «Водоканал» затверджену рішенням Коростенської міської ради                                  (дев’ятнадцята  сесія VII скликання) від  21.12.2017р. №918  «Про затвердження нової редакції Коростенського комунального підприємства «Водоканал» визнати такою, що  втратила чинність.
4. Уповноважити  начальника  Коростенського комунального підприємства Водоканал» подати документи державному реєстратору  на  внесення змін до Єдиного держаного реєстру  у відповідності до вимог  чинного законодавства  України.
 
Міський голова                                                                          В. Москаленко
 
Секретар міської ради                                                       В.Вигівський
Заступник міського голови                                               О. Ясинецький
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                               О.Заєць
Начальник відділу державної реєстрації                          Т. Рибачук
Начальник юридичного відділу                                        Т.Камінська      

                                                                 
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Рішення Коростенської міської ради  
 (двадцять четверта сесія VII скликання)
 від 30.08.2018 р. №1166
 
Міський голова
 
                                             В. Москаленко
 
СТАТУТ
Коростенського комунального підприємства
«Водоканал»
    (нова редакція)
 
                                            1.Загальні положення.
  1. Коростенське комунальне підприємство «Водоканал»  і підприємство) організоване згідно наказу МКЕ УРСР від 1 березня 1965 року №68 і наказу комунуправління № 21 від 16 березня 1965 року, яке являється правонаступником Коростенського виробничого управління водопровідно - каналізаційного господарства і є власністю Коростенської міської Ради.  Засновник  підприємства  Коростенска міська рада.    Управління майном здійснює Коростенська міська Рада.
  2. У своїй оперативно-господарській діяльності підприємство підпорядковується виконавчому комітету Коростенської міської ради, керується Господарським та Цивільним Кодексами, іншими законодавчими та нормативними актами, що регулюють діяльність підприємства та цим статутом.
        Організаційно-правова форма підприємства - комунальне підприємство.
  1. Підприємство є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в банках, печатку, фірмові бланки,  інші реквізити.
Підприємство організовує виробничі процеси на принципах госпрозрахунку, є юридичною особою, може від свого імені укладати угоди, набувати майнові та немайнові особисті права та нести обов’язки, бути позивачем та відповідачем у суді, господарському та третейському судах, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатки із своїм найменуванням, кутовий та інші штампи.
  1. Підприємство виконує функції централізованого водопостачання та водовідведення в місті. Персонал утримається за рахунок коштів одержаних від реалізації води і пропуску стоків.
  2. Власник не відповідає за зобов'язання підприємства, а підприємс­тво не відповідає за зобов’язання власника, крім випадків, перед­бачених чинним законодавством. Підприємство в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами та Декретами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Держжитлокомунгоспу, рішеннями Житомир­ської обласної ради, облдержадміністрації, міської ради та її виконкому, розпорядженнями голови облдержадміністрації та міського голови.
  3. Зміни та доповнення до даного статуту здійснюються за рішенням власника відповідно до чинного законодавства.
  4. Юридична адреса: 11500, Житомирська область  м. Коростень   вул. Грушевського, 67
1.8. Повна назва  підприємства українською мовою: Коростенське комунальне підприємство  «Водоканал».
1.9.Скорочена назва підприємства українською мовою: ККП            «Водоканал».
 
2. Предмет і цілі діяльності Підприємства
2.1.   Основними завданнями підприємства є:
2.1.1. адміністративно-господарське і технічне керівництво усіма підрозділами;
2.1.2. розробка планів організаційно-технічних заходів з підвищення надійності, економічності та якості водопостачання та водовідведення, а  також систематичний контроль за їх використанням;
2.1.3. постійний контроль за якістю питної води згідно з ДСТУ 2874- 82 «Вода питна», санітарно-технічним станом водопровідних спо­руд і мереж та розподілом води між споживачами в системі водопостачання;
  1. очисних споруд міської каналізації (згідно з Положенням про державний моніторинг навколишнього природного середовища);
  2. проведення єдиної технічної політики з питань забезпечення якості питної води і відповідно санітарно-технічного стану відомчих систем водопостачання і каналізації;
2.1.6.метрологічне забезпечення всіх вимірів в системі водопостачання і  каналізації. Надання абонентам допомоги в придбанні, монтажу та повірці приладів обліку води та контроль за цими приладами.
2.2.  Підприємство має право:
2.2.1.проводити стажування осіб відповідної спеціальності з наступним їх працевлаштуванням на підприємстві при наявності вільних вакантних  місць;
2.2.2.залучати спеціалістів інших підрозділів  виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян за погодженням із керівниками для розгляду питань, що належать до його компетенції;
2.2.3. отримувати в установленому порядку від інших підрозділів виконавчого комітету, органів місцевого самоврядування, підприємств,  установ та організацій інформаційні документи та інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2.2.4. залучати у порядку, визначеному законодавством підприємства, установи та організації до участі у розвитку водогінно - каналізаційного  господарства міста, наданні послуг населенню;
2.2.5.скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
2.3.Підприємство у процесі виконання покладених на нього завдань    взаємодіє з іншими підрозділами  виконавчого комітету, представницькими органами та органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами та організаціями, об’єднаннями громадян.
  1. Підприємство, як госпрозрахункова одиниця з метою отримання прибутку,  вирішення  соціальних питань здійснює:
    1. водопостачання міста;
    2. водовідведення;
2.4.3.  надає транспортні послуги;
2.4.4.матеріально-технічне постачання підприємства;
  1. видає технічні умови на спорудження водогінно-каналізаційних мереж, підключення окремих абонентів, встановлення лічильників на воду тощо;
  2. здає в оренду приміщення й майно;
  3. забезпечує реконструкцію, технічне переоснащення виробництва, впроваджує нову технологію, приймає заходи по подальшому розвитку сфери послуг;
  4. проводить підключення житлових будинків приватного сектору до мереж водопроводу та каналізації за рахунок абонентів;
  5. проводить поточний та капітальний ремонт водогінно-каналізаційних мереж, споруд водозабірних колонок;
  6. .ремонт контрольно-вимірювальних приладів;
2.4.11.реалізація товарно-матеріальних цінностей, устаткування;
2.4.12.технічний контроль і нагляд за раціональним використанням води  споживачами, облік кількості води, що споживається та скидається з  каналізацію;
2.4.15.застосування санкцій до споживачів, що допускають понаднормативне споживання, втрати і нераціональне використання води;
  1. .розробка заходів запобігання аваріям і браку в роботі, поліпшення техніки безпеки і охорони праці, облік випадків травматизму і аварій;
  2. .навчання і підвищення кваліфікації персоналу;
  3. .розробка планів ремонту споруд і устаткування згідно із системою планово-попереджувального ремонту (ППР);
  4. .забезпечення експлуатаційних підрозділів технічною робочою документацією, необхідними матеріалами, запасними частинами, механіз­мами, спецодягом, інструментами тощо;
2.4.20.укладання договорів із споживачами на відпуск і приймання стічних вод;
2.4.21.розробка тарифів на послуги водопостачання і каналізації та отримання плати із споживачів згідно із затвердженими в установленому   законодавством порядку тарифами і укладеними договорами;
2.4.22. видача дозволів і технічних умов на приєднання до систем   водопостачання і каналізації житлових громадських будинків,   промислових і комунально-побутових підприємств, погодження проектів водопос­тачання і каналізації окремих об’єктів;
2.4.23.технічний нагляд за будівельно-монтажними роботами з будівництва
мереж і споруд;
2.4.24.технічне приймання в експлуатацію нових і реконструйованих споруд
комунікацій, устаткування;
2.4.25.зберігання технічної документації (матеріалів розвідувальних робіт,  проектів, виконавчих креслень, актів і т.п.);
2.4.26.проведення паспортизації та інвентаризації споруд, комунікацій та
устаткування, що перебувають на його балансі;
2.4.27. розробка експлуатаційних та посадових інструкцій, оперативних схем управління, диспетчеризації і т.п.;
2.4.28. контроль якості і кількості виробничих стічних вод, що скидаються в міську каналізацію, а також якості локальної очистки на відомчих спорудах;
  1. первинний облік вод, що забираються з водних об’єктів і скидаються до них, за формами і в строки, погоджені з уповноваженими органами    Мінекоприроди України, а також розрахунки за водокористування;
  2. розрахунок і вчасне внесення платежів за забруднення навколиш­нього середовища;
  3. розробка завдань на реконструкцію та розвиток споруд каналізації,   затвердження і видача технічних завдань і технічних умов, контроль за проектуванням нових та тих, що реконструюються, споруд;
  4. отримання дозволу на спецводокористування гранично допустимих скидів (надалі - ГДС) забезпечення виконання заходів щодо досяг­нення ГДС, контроль за якістю води водоприймача вище та нижче місця скиду стічних вод;
  5. звітність за формами Міністерства статистики України, а також за формою 2-ТП-водгосп Держводгоспу України та органів Мінекобезпеки України;
  6. збір та безстрокове зберігання первинних даних про концентрацію      забруднень у питній воді, стічних водах підприємств, а також на вході і  випуску стічних вод з очисних споруд;                                                                           
2.4.35.  надання послуг юридичним та фізичним особам по відбору проб природних вод, лабораторних визначень на предмет забруднюючих  речовин, проведення якісної або кількісної оцінки викидів та скидів   забруднюючих речовин, складу відходів;
2.4.36. здійснення діяльності пов’язаної з обігом (придбанням зберіганням використанням та знищенням) прекурсорів Списку 2 Таблиці IV Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів затвердженого Постановою Кабінету міністрів України № 770 від 06.05.2000року «Про затвердження переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів».
2.5. З метою розширення сфери діяльності підприємства може здійс­нювати:
2.5.1.торгівельну діяльність;
2.5.2.посередницьку діяльність;
2.5.3.товарообмінні операції;
2.5.4.бартерну торгівлю на території України і за її кордонами;
2.5.5.проведення оптової та роздрібної торгівлі запасними частинами, ПММ,
товарами виробничо-технічного призначення, а також буді­вельних матеріалів та обладнання господарського призначення, това­рів народного споживання.
2.6.При розвитку підприємства сфера його діяльності може бути роз­ширена з  внесенням відповідних змін і доповнень в даний статут.
2.7.Підприємство має право займатись будь-якою господарською діяльністю,
яка передбачена цим статутом, за винятком тієї, котра заборонена законодавством України.
 
                         3. Права підприємства і його обов’язки.
3.1. Підприємство для досягнення своєї статутної діяльності має право:
3.1.1.вступати у взаємовідносини з юридичними і фізичними особами, в тому числі іноземними, на договірних засадах для виконання робіт, спільної  діяльності;
3.1.2.самостійно здійснювати господарську діяльність, виходячи із ре­ального попиту і в межах повноважень, передбачених цим статутом;
  1. на добровільних засадах і за згодою власника чи уповноваженого ним органу, вступати в товариства, господарські асоціації, концерни та інші об’єднання, створювати структурні підрозділи, необхідні для господарської діяльності;
  2. одержувати на договірних засадах від будь-яких фінансово-кредит­них установ кредити;
  3. здійснювати інші види діяльності, що не суперечать установчим документам, не заборонені чинним законодавством та сприяють вирішенню поставлених завдань.
  4. Підприємство здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів  своєї діяльності, у встановленому порядку веде статистичну звітність і несе відповідальність за їх достовірність.
  5. Підприємство періодично подає власнику чи уповноваженому органу звіт про результати своєї діяльності відповідно до встановлених строків статистичної звітності.
  6. Підприємство несе повну матеріальну відповідальність перед фізичними та юридичними особами за заподіяну шкоду по вині підприємства.
 
                                       4. Органи управління.
4.1. Управління підприємством здійснюється на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і самовряду­вання трудового колективу.
4.2.Підприємство самостійно визначає структуру управління, встанов­лює штати.
4.3. Для оперативного керівництва підприємством на контрактній основі приймається на роботу керівник (начальник) підприємства. Контракт з керівником підприємства укладає та підписує міський голова.
4.4.Начальник підприємства згідно з діючим законодавством та даним  статутом очолює роботу підприємства та несе повну відповідаль­ність за всю діяльність підприємства відповідно до чинного законо­давства.
4.5. Уповноважений  орган має наступну компетенцію, затвердження звітів про господарську діяльність підприємства, контроль за ефективністю використання і зберігання майна.
4.5.Компетенція начальника:
4.5.1.діяти від імені підприємства, представляти його на всіх підприємствах в установах та організаціях;
4.5.2.укладати господарські та інші угоди крім колективного договору ;
4.5.3.видавати доручення;
4.5.4.відкривати рахунки в банках;
4.5.5.користуватися правом розпорядження коштів підприємства, наклада­ти на працівників стягнення відповідно до законодавства;
4.5.6.видавати накази та інші акти, давати вказівки, обов’язково для всіх підрозділів та працівників підприємства;
4.5.7.укладати трудові договори з працівниками підприємства відповідно до  чинного законодавства;
4.5.8.вирішувати інші накази, визначені законодавством, органом управ­ління
майном і цим статутом.
4.6.Компетенція і повноваження трудового колективу підприємства:
4.6.1.розглядає і затверджує проект колективного договору;
4.6.2.розглядає і затверджує перелік і порядок надання працівникам підприємства соціальних пільг;
 4.6.3.бере участь у матеріальному і моральному стимулюванні продук­тивної
 праці.
 4.6.4.розглядає разом з власником або з уповноваженим ним органом зміни і
доповнення до статуту підприємства;
4.6.5.разом з власником або уповноваженим ним органом вирішує питання про  вступ і вихід підприємства з об’єднання підприємств;
 4.6.6. свої уповноваження колектив виражає через загальні збори та вибраній таємним голосуванням ними профспілковий комітет строком на 2 роки.
4.7. Власник має наступну компетенцію:
4.7.1.затвердження статуту, змін і доповнення до нього;
4.7.2.вирішення питань у ліквідації або реорганізації підприємства;
4.7.3.заслуховування звітів про господарську діяльність підприємства;
4.7.4.контроль за ефективністю використання і зберігання майна;
4.7.5.вирішення питань про виділення із складу підприємства одного чи кількох структур цих підрозділів для створення нового підприємства:
4.7.6.вирішення питань про вступ і вихід підприємства із об’єднання підприємств.
 
5.   Майно Підприємства
 5.1. Майно підприємства складають статутний капітал в сумі   28 942 139,96  (двадцять  вісім  мільйонів   дев’ятсот  сорок дві   тисячі  сто тридцять дев’ять  гривень  96 копійок) оборотні кошти, а також інші цінності, вартість  яких відображається в самостійному балансі цінності, вартість яких  відображається в самостійному балансі підприємства.
  1.  Майно підприємства належить йому на праві повного господарського видання.
  2. Здійснюючи право повного господарського відання підприємство володіє, користується та розпоряджається майном згідно з діючим законодавством.
  3. Розпорядження майном, якщо це не призводить до зменшення основних фондів, здача майна в оренду здійснюється за згодою власника або уповноваженого ним органом.
5.5.Джерелами формування майна є:
5.5.1.доходи, одержані від господарської діяльності;
5.5.2.доходи від цінних паперів;
5.5.3.кредити банків та інших кредиторів;
5.5.4.капітальні вкладення та дотації з бюджету;                          
5.5.5.інші джерела, які не заборонені законодавчими актами України.
 
                    6.Господарська, економічна і соціальна діяльність.
6.1. Узагальнюючим показником фінансових результатів п.2 ст.29 Зако­ну України “Про місцеве самоврядування в Україні ” господарської діяльності підприємства є прибуток. Порядок використання прибутку здійснюється за  Поло­женням, яке затверджується зборами трудового колективу. Власник  встановлює контроль за використанням прибутку, та здійснює його.
6.2. Підприємство самостійно визначає форми організації праці і її оплати  згідно колективного договору і Закону “Про оплату праці”.
6.3. При організації оплати праці Підприємство може використовувати ставки і посадові оклади, як орієнтири при встановленні диференційної оплати  праці.
6.4.Розмір оплати праці максимальними розмірами не регламентується і  залежить від кваліфікації працівника, складності виконуваних ними робіт, а також наявності відповідних коштів.
6.5. Підприємство реалізує послуги за цінами, товарами, що встановлюються самостійно, з урахуванням граничної рентабельності і фактичної собівартості, згідно вимог чинного законодавства.
6.6. Підприємство самостійно визначає плани господарської діяльності. Плани розвитку міського водопостачання та водовідведення узгоджую­ться з виконавчим органом міської ради.
6.7. Розрахунки підприємства за своїми зобов’язаннями проводиться у безготівковому та готівковому порядку через установи банку відповідно до правил виконання розрахункових та касових операцій, затверджених Національним Банком України. Заробітна плата керівника та розмір премії погоджується власником підприємства згідно контракту .
  1. Підприємство несе відповідальність за додержання кредитних договорів і  рахункової дисципліни.
  2.  Облік та звітність підприємство здійснює в порядку, встановленому законодавчими актами України.
  3. Ревізують діяльність підприємства відповідні органи, що наділені  повноваженнями по здійсненню контролю за виробничо-фінансовою діяльністю державних підприємств.
 
                                   7. Припинення юридичної особи.
7.1. Припинення юридичної особи.                       
7.1.1. Юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників.
7.1.2. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
7.1.3. Порядок припинення юридичної особи в процесі відновлення її платоспроможності або банкрутства встановлюється законом.
7.1.4. Особливості припинення банку як юридичної особи встановлюються законом.
7.2. Виконання рішення про припинення юридичної особи.
7.2.1. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
7.2.2. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.
Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
7.2.3. До комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.
7.2.4. Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
7.2.5. Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.
7.3. Злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи.
7.3.1. Злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
7.3.2. Законом може бути передбачено одержання згоди відповідних органів державної влади на припинення юридичної особи шляхом злиття або приєднання.
7.4.Порядок припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу та перетворення.
7.4.1. Кредитор може вимагати від юридичної особи, що припиняється, виконання зобов'язань якої не забезпечено, припинення або дострокового виконання зобов'язання, або забезпечення виконання зобов'язання, крім випадків, передбачених законом.
7.4.2. Після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов’язків юридичної особи, що припиняється шляхом поділу, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами.
7.4.3. Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом.
7.4.4. Порушення положень частин другої та третьої цієї статті є підставою для відмови у внесенні до єдиного державного реєстру запису про припинення юридичної особи та державній реєстрації створюваних юридичних осіб - правонаступників.
7.4.5. Юридична особа - правонаступник, що утворилася внаслідок поділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями юридичної особи, що припинилася, які згідно з розподільчим балансом перейшли до іншої юридичної особи - правонаступника. Якщо юридичних осіб - правонаступників, що утворилися внаслідок поділу, більше двох, таку субсидіарну відповідальність вони несуть солідарно.
7.4.6. Якщо правонаступниками юридичної особи є декілька юридичних осіб і точно визначити правонаступника щодо конкретних обов'язків юридичної особи, що припинилася, неможливо, юридичні особи - правонаступники несуть солідарну відповідальність перед кредиторами юридичної особи, що припинилася. Учасники (засновники) припиненої юридичної особи, які відповідно до закону або установчих документів відповідали за її зобов'язаннями, відповідають за зобов'язаннями правонаступників, що виникли до моменту припинення юридичної особи, у такому самому обсязі, якщо більший обсяг відповідальності учасників (засновників) за зобов'язаннями правонаступників не встановлено законом або їх установчими документами.
7.5. Перетворення юридичної особи.
7.5.1. Перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми.
7.5.2. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.
7.6. Виділ.
7.6.1. Виділом є перехід за розподільчим балансом частини майна, прав та обов'язків юридичної особи до однієї або кількох створюваних нових юридичних осіб.
7.6.2. Після прийняття рішення про виділ учасники юридичної особи або орган, що прийняв рішення про виділ, складають та затверджують розподільчий баланс. Суд, що прийняв рішення про виділ, у своєму рішенні визначає учасника юридичної особи або вищий орган юридичної особи (власника), який зобов'язаний скласти та затвердити розподільчий баланс.
7.6.3. Юридична особа, що утворилася внаслідок виділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями юридичної особи, з якої був здійснений виділ, які згідно з розподільчим балансом не перейшли до юридичної особи, що утворилася внаслідок виділу. Юридична особа, з якої був здійснений виділ, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями, які згідно з розподільчим балансом перейшли до юридичної особи, що утворилася внаслідок виділу. Якщо юридичних осіб, що утворилися внаслідок виділу, дві або більше, субсидіарну відповідальність вони несуть спільно з юридичною особою, з якої був здійснений виділ, солідарно.
7.6.4. Якщо після виділу неможливо точно встановити обов'язки особи за окремим зобов'язанням, що існувало у юридичної особи до виділу, юридична особа, з якої здійснено виділ, та юридичні особи, що були створені внаслідок виділу, несуть солідарну відповідальність перед кредитором за таким зобов'язанням.
7.7.Ліквідація юридичної особи
7.7.1. Юридична особа ліквідується:
7.7.1.1. за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами;
7.7.1.2.за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, за позовом учасника юридичної особи або відповідного органу державної влади;
7.7.1.3. за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи в інших випадках, встановлених законом, - за позовом відповідного органу державної влади.
7.7.2. Якщо з позовом про ліквідацію юридичної особи звернувся орган державної влади, ліквідатором може бути призначений цей орган, якщо він наділений відповідними повноваженнями.
7.7.3. Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
7.7.4. Особливості ліквідації банків встановлюються законом про банки і банківську діяльність.
7.8.Порядок ліквідації юридичної особи.
7.8.1. З дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.
7.8.2. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана повідомити учасників юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, про її участь в інших юридичних особах та/або надати відомості про створені нею господарські товариства, дочірні підприємства.
7.8.3. Під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред'явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи.
7.8.4. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.
7.8.5. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо закриття відокремлених підрозділів юридичної особи (філій, представництв) та відповідно до законодавства про працю здійснює звільнення працівників юридичної особи, що припиняється.
7.8.6. Ліцензії, документи дозвільного характеру та інші документи, а також печатки та штампи, які підлягають поверненню органам державної влади, органам місцевого самоврядування, повертаються їм ліквідаційною комісією (ліквідатором).
7.8.7. Для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.
До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
7.8.8. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
7.8.9. Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112  Цивільного Кодексу України. У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи.
7.8.10. До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
7.8.11. Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів.
7.8.12. Майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів (у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування), передається учасникам юридичної особи, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом.
7.8.13. Документи, що підлягають обов'язковому зберіганню, передаються в установленому законодавством порядку відповідним архівним установам.
7.8.14. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.
7.9.Задоволення вимог кредиторів.
7.9.1. У разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості:
7.9.1.1. у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом;
7.9.1.2. у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов'язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності;
7.9.1.3. у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов'язкових платежів);
7.9.1.4. у четверту чергу задовольняються всі інші вимоги.
Вимоги однієї черги задовольняються пропорційно сумі вимог, що належать кожному кредитору цієї черги.
7.9.2. Черговість задоволення вимог кредиторів за договорами страхування визначається законом.
7.9.3. У разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право протягом місяця з дати, коли він дізнався або мав дізнатися про таку відмову звернутися до суду із позовом до ліквідаційної комісії. За рішенням суду вимоги кредитора можуть бути задоволені за рахунок майна, що залишилося після ліквідації юридичної особи.
7.9.4. Вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред'явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно.
7.9.5. Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними.
 
                                8. Порядок внесення змін до статуту.
8.1.Зміни, які сталися у цьому Статуті і які вносяться до державного реєстру, підлягають державній реєстрації за тими ж правилами, що встановлені для державної реєстрації  підприємств відповідно до Законодавства.
8.2.Зміни до установчих документів  викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновником (учасником). Установчі документи потребують посвідчення  підписів  засновників (учасників) у відповідності до чинного законодавства України.
8.3. Підприємство зобов’язане повідомити  орган, що  провів реєстрацію, про зміни, які сталися в установчих документах, для  внесення  необхідних змін до держаного реєстру.
 
 
Секретар міської ради                                                В. Вигівський