ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XXI

Скликання:

VIII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

06.04.2023

Підготував:

Управління житлово-комунального господарства

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    24
  • Не підтримали
    1
  • Утримались
    2
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 1185
Про надання дозволу на списання проєктно-кошторисної документації з балансу УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

РІШЕННЯ
двадцять перша  сесія VІІІ скликання
 
від 06.04.2023 р. №1185
 
Про надання дозволу на списання проєктно-кошторисної документації
з балансу Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради
 

     З метою зменшення обсягів витрат по об’єктах незавершеного будівництва, враховуючи наявність в Управлінні житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради проєктно-кошторисної документації, по об’єктах, які не розпочаті будівництвом, у зв’язку з моральним зносом та невідповідністю сучасним будівельним нормам прийнятими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві», відповідно до спільного наказу Мінстату, Мінекономіки, Мінфіну, Держкомітету у справах містобудування і архітектури від 28.09.1995 року №243/150/156/195 «Про затвердження Порядку списання витрат по об'єктах незавершеного будівництва, що ліквідуються», постанови КМУ від 08.11.2007 р. N 1314 «Про затвердження Порядку списання об'єктів державної власності», та враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань бюджету, економіки та комунальної власності, керуючись п.5 ст. 60, п.30 ч.1 ст.26, ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада,
      
ВИРІШИЛА:
 
    Надати дозвіл на списання з балансу Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради проєктно-кошторисної документації згідно з переліком (додається) та внести відповідні зміни в бухгалтерському обліку.
 

Міський голова                                                     Володимир МОСКАЛЕНКО
 
Секретар міської ради                                                                         О.Олексійчук             
Перший заступник міського голови                                                    В. Вигівський
Начальник фінансового управління                                                  Л. Бардовська
Начальник Управління ЖКГ                                                               В. Мартинюк
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                                               О.Заєць
Начальник юридичного відділу                                                         Т. Камінська
 

 

ДОДАТКИ

1 1185 дод.pdf Переглянути