ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XIII

Скликання:

VIII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

24.02.2022

Підготував:

Центр надання адміністративних послуг

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    31
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    4
  • Відсутні
    4

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 798
Про утворення віддалених робочих місць адміністраторів Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради

РІШЕННЯ
тринадцятої сесії VІІІ скликання
 

від 24.02.2022 р. №798
 
Про утворення віддалених робочих місць адміністраторів Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради
 
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», рішенням сорокової сесії Коростенської міської ради VIІ скликання від 27.08.2020 року № 1913 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради як постійно діючого робочого органу», на підставі рішення сорокової сесії Коростенської міської ради VIІ скликання від 27.08.2020 року № 1914 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради» з метою забезпечення зручних і доступних умов отримання адміністративних послуг для мешканців Коростенської міської територіальної громади, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань законності, правопорядку, прав людини, розвитку громади, депутатської діяльності та етики, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Утворити віддалені робочі місця адміністраторів Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради в адміністративних будівлях за адресами:
1.1. Житомирська область, Коростенський район, село Бехи, вулиця Козаренка Романа, будинок 22-Е;
1.2. Житомирська область, Коростенський район, село Васьковичі, вулиця Першотравнева, будинок 36;
1.3. Житомирська область, Коростенський район, село Грозине, вулиця Центральна, будинок 3;
1.4. Житомирська область, Коростенський район, село Дідковичі, вулиця Низовська, будинок 1;
1.5. Житомирська область, Коростенський район, село Каленське, вулиця Потапова, будинок 60;
1.6. Житомирська область, Коростенський район, село Кожухівка, вулиця Центральна, будинок 31;
1.7. Житомирська область, Коростенський район, село Мала Зубівщина, вулиця Центральна, будинок 10;
1.8. Житомирська область, Коростенський район, село Михайлівка, вулиця Вишняки, будинок 40-В;
1.9. Житомирська область, Коростенський район, село Стремигород, вулиця Центральна, будинок 24;
1.10. Житомирська область, Коростенський район, село Ходаки, вулиця Центральна, будинок 30-А;
1.11. Житомирська область, Коростенський район, село Холосне, вулиця Центральна, будинок 20-А;
1.12. Житомирська область, Коростенський район, село Хотинівка, вулиця Центральна, будинок 1.
2. Затвердити графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради на віддалених робочих місцях:
понеділок – п’ятниця – з 8-00 до 12-00, з 13-00 до 17-00.
3. Визнати таким, що втратило чинність, рішення четвертої сесії Коростенської міської ради VIІІ скликання від 25.02.2021 року № 175 «Про затвердження п.5 рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради    № 54 від 20.01.2021 р. «Про надання повноважень старостам Коростенської міської територіальної громади» та утворення віддалених робочих місць адміністраторів Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради в адміністративних будівлях».
 
Міський голова                                                     Володимир МОСКАЛЕНКО
 
Секретар міської ради                                                                             О. Олексійчук        
Керуючий справами виконкому                                                             А. Охрімчук
Начальник відділу організації надання
адміністративних послуг                                                                         О.Іванова     
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності міської ради                                                     О.Заєць
Начальник юридичного відділу                                                               Т. Камінська